Partagez votre avis
afin d'aider nos autres clients à faire le meilleur choix.
OmniVista Cirrus, Essential, Business Service 5Y
Alcatel-Lucent OmniVista Cirrus, 5 année(s)
Alcatel-Lucent OmniVista® Cirrus is a scalable, resilient, secure cloud-based network management for unified access offered as a subscription service. OmniVista Cirrus offers an easy to deploy, effective way to manage and monitor Alcatel-Lucent Enterprise switches and Alcatel-Lucent OmniAccess® Stellar access point infrastructure. It provides advanced policy capabilities for guest access and BYOD as well as advanced analytics for smarter decision making.
OmniVista Cirrus is a subscription-based service, facilitating alignment with your new business imperatives. Ease of purchasing, provisioning and ongoing daily operations are at the core of OmniVista Cirrus. This facilitates your digital transformation, allowing you to be quick to respond to new business needs such as IoT total enablement solution and identification of network connected devices, but without high upfront costs or complex infrastructure changes or software deployments. Shifting to a cloud based network management solution with OmniVista Cirrus simplifies digital transformation by reducing cost and administrative IT burden.
OmniVista Cirrus sets a new IT experience standard for simple yet powerful capabilities. OmniVista Cirrus can scale and adapt to your business requirements. It offers advanced visibility and control over users and applications. By focusing on core IT operations OmniVista Cirrus comprehensive management solution makes it easy to improve application performance and troubleshoot issues in deployments with distributed locations and limited IT staff. OmniVista Cirrus protects your network infrastructure investment by adapting to changing business needs without expensive “rip and replace.”
Ou chercher notre sélection de plus de 2.000.000 produits:
plus que
2.000.000 produits
plus que
3.000 marques
délais de livraison rapides
livraison toujours gratuite
Recevez chaque semaine par e-mail notre bulletin d'information qui contient des informations sur nos produits et services, et bien sûr des offres intéressantes. Vous pouvez lire ce que nous faisons avec vos données dans notre déclaration de confidentialité et cookies.
016 - 796 200
Jours ouvrables de
9h à 17h30 Lundi - Jeudi
8h30 à 17h Vendredi
Envoyer un message
Discuter directement
grâce à notre Contact ou via WhatsApp
Centralpoint est le plus grand revendeur informatique du Benelux et, indépendamment d’une marque, conseille les entreprises du Belgique et des Pays-Bas sur des solutions informatiques concrètes. Que ce soit une institution gouvernementale ou un PME. Nous avons une solution informatique adaptée à chaque organisation. Centralpoint vous accompagne dans le conseil, les solutions de commerce électronique et les services liés à la gestion du matériel informatique, à la sécurité et à la logistique. Votre point de contact central est toujours prêt pour vous aider.