€ 0,-
Winkelwagen

BreakFix - Garantie en onderhoud

Nieuwsbericht bijgewerkt op 10/18/2022 in de categorie Diensten & Oplossingen

Wanneer u kiest voor A-merk devices verwacht u daar ook de juiste garantie- en onderhoudsvoorwaarden bij. Wij zien de fabrieksgarantie als een goede basis, maar uit ervaring weten wij dat het nog beter kan. Daarom hebben wij diverse aanvullende diensten voor nog meer zekerheid, zoals preventief onderhoud en onderhoudscontracten op maat. Eén van deze diensten is BreakFix.

Wat houdt dit in?

BreakFix is het geautoriseerd repareren van defecte apparatuur. Dustin is geautoriseerd servicepartner van de meeste A-merken, zoals HPinc, Dell en Lenovo. De reparatie kan onsite bij de klant, in onze vestiging in Aarschot of middels een swap plaatsvinden. U kunt uw storingen op ieder moment van de werkdag aanmelden. Ook als u een storing aan een device heeft dat niet bij ons is gekocht. Onze medewerkers helpen u proactief met concrete en doeltreffende oplossingen. Het verhelpen van storingen en andere problemen op locatie wordt uitgevoerd door gecertificeerde Service Engineers.

Meld uw storingen aan via support@dustin.com op ieder moment van de werkdag.

Single Point of Contact (managed)

In uw organisatie heeft u waarschijnlijk IT-supportcontracten bij verschillende dienstverleners. Met SPoC kunt u al uw storingen melden bij één loket. Eén mailtje naar onze ervaren supportdesk is voldoende. Wij nemen vervolgens contact op met eventuele derde partijen. Met onze kennis van hardware worden uw problemen spoedig en deskundig opgelost.

Garantie-uitbreidingen

Het kan zijn dat de standaard garantie voor u niet toereikend is. Daarom kunt u bij ons de standaardgarantie verhogen naar ieder gewenst niveau. Bij een garantie uitbreiding kunt u bijvoorbeeld denken aan: reparatie op locatie, het versnellen van de responstijd of reparatiegarantie binnen een bepaalde doorlooptijd of het verlengen van de garantietermijn.

Swap service

Heeft uw medewerker een defect apparaat? Dan brengt onze Technical Courier een nieuw of vervangend device. Ter plekke wordt, indien nodig, de simkaart omgezet en de opstartprocedure doorlopen. De medewerker kan zijn of haar werkzaamheden dan snel weer vervolgen. Het defecte device wordt vervolgens gerepareerd en weer opgenomen in uw voorraad of geretourneerd aan de medewerker. Na reparatie van het defecte toestel wordt deze weer toegevoegd aan de swap-voorraad welke wij voor u op voorraad houden in ons distributiecentrum. Deze overdracht is ook mogelijk voor locaties in het buitenland. Biedt veel ondersteuning voor uw IT-afdeling.