• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Expensify

    Expensify

    Met Expensify kunt u online uw onkostendeclaratie regelen. Via de tool kunnen uitgaven in de vorm van bonnetjes worden ingevoerd. De handige smartscan-functie ‘leest’ de kassabon en voert automatisch de gegevens in. De kilometerkosten worden aan de hand van de afgelegde afstand berekend via Google Maps. Onkosten kunnen via verschillende manieren worden ingevoerd, zowel via pc, e-mail, als bijvoorbeeld sms. De duidelijke gebruikersinterface maakt het heel makkelijk om snel alle onkosten te noteren.

    De online onkostendeclaratie tool is voor 1 persoon en kan ongelimiteerd getest worden. Aanmelding gebeurt zonder opgave van creditcard-gegevens. Bedrijven betalen per gebruiker per maand afhankelijk van de gewenste functionaliteiten. Elke eerste twee gebruikers zijn gratis en alleen actieve gebruikers worden in rekening gebracht.

    Bankgegevens
    Een handige manier om onkosten niet handmatig in te voeren is om bank- of creditcardgegevens te importeren. Momenteel is het alleen mogelijk om Amerikaanse banken toe te voegen. Wel kan er een CSV-, XLS-, of OFX-bestand worden ge-upload met de bankgegevens. Deze functie is optioneel en gratis.

    Onkosten invoeren
    Pas voor het invoeren van onkosten eerst de gegevens in de tab Instellingen aan, waaronder munteenheid en categorieën. Bij het invoeren van nieuwe kosten kan er gekozen worden tussen één bon, een aantal bonnen of heel veel bonnetjes. Er is een onderscheid tussen onkosten, kilometerkosten en tijd. Bij elke invoer kan er een kassabon worden ge-upload. Het ingeven van kilometerkosten is zeer simpel door de Google Maps-functie die precies het aantal gereden kilometers uitrekent. Voor meerdere onkosten tegelijk is het aan te raden bank- of creditcardgegevens te importeren. Het is zelfs mogelijk om per sms onkosten te declareren door deze naar een Amerikaans nummer te sturen met een unieke ID in het bericht. Hieraan zitten wel sms-kosten verbonden.

    Bonnetjes toevoegen
    Het toevoegen van bonnen kan ook zonder eerst de onkosten toe te voegen. Door simpel de bonnen op te pakken in een map en deze naar de tool te slepen worden ze ge-upload en in het systeem gezet. Bonnetjes kunnen worden geïmporteerd vanuit de pc, scanner, mobiel, e-mail, Dropbox, Evernote, LG Mouse, OneReceipt en Google Chrome. Elke bon die op deze manier wordt ge-upload, wordt eerst gescand door smartscan. Deze functie ‘leest’ de bon en zoekt naar de transactiedatum, het bedrag en de naam.

    Rapportage
    Om een rapportage te kunnen maken, moet de gebruiker onkosten toevoegen aan het rapport uit de onkostendeclaratie. Ook kan er een factuur worden aangemaakt met de gemaakte kosten die zijn ingevoerd. Aan de factuur kunnen een logo, contactdetails en betaalinstructies worden toegevoegd. Daarna wordt de factuur verzonden via e-mail. Online betaling is mogelijk via Bitcoin. Rapportages kunnen geprint worden naar PDF.

    Mobiele App
    Expensify is ook beschikbaar als applicatie voor iPhone, iPad, Android, Windows Phone en BlackBerry. Met de applicatie kunnen declaraties bekeken worden, afbeeldingen van bonnetjes worden ge-upload en rapportages worden gemaakt.

    Koppelingen
    Expensify kan gekoppeld worden aan verschillende applicaties en programma’s. Evernote is een mobiele scanservice om bonnen mee te lezen. Gegevens in de tool kunnen worden gesynchroniseerd met Salesforce, een customer relationship management product. Daarnaast zijn integraties mogelijk met SAP, Oracle en Microsoft Dynamics

    Onze Apple specialisten staan voor u klaar

    Centralpoint biedt nog meer zakelijke Apple oplossingen. Wilt u liever direct contact? Neem dan contact op met ons team van specialisten. Dit team van specialisten staat altijd klaar om u te helpen en zijn bereikbaar van 09:00u - 17:30u op het telefoonnummer 011 - 988 360 of via apple@centralpoint.be.

    Apple specialisten

    Voor meer informatie:
    Deze pagina is door 24 bezoekers bekeken
    • Meer dan
      1.200.000 producten
    • Meer dan 3.000
      merkfabrikanten
    • Snelle levertijden
    • Geen verzendkosten bij
      orders vanaf 25,- excl.btw
    Persoonlijk advies nodig?

    011 - 988 360
    Werkdagen van 09:00 – 17:30 uur

    Verstuur bericht
    naar verkoop@centralpoint.be of via ons contactformulier.

    Chat direct
    via onze Live chat

    Bezoekers beoordelen Centralpoint gemiddeld met een 7,7

    IT Centraal
    Wij geloven dat technologie een steeds belangrijker middel is om uw ambities te bereiken. Het is onze missie dat professionals zorgeloos kunnen werken met de beste technologie. Dit doen we door IT centraal te stellen voor u.
    Centralpoint zorgt ervoor dat uw IT-omgeving feilloos werkt, zodat uw medewerkers altijd en overal toegang hebben tot veilige data. Op deze manier kunnen uw mensen het beste uit zichzelf halen en kunt u zich focussen op het ondersteunen en innoveren van uw business.


    Sterke marktpositie
    Als grootste reseller van de Benelux hebben we een sterke positie in de markt. Met onze visie op IT en onze jarenlange ervaring adviseren wij heel werkend Nederland en België over onze concrete oplossingen. Of het nu gaat om circulair inkopen, online bestelgemak en -oriëntatie of dienstverlening rondom beheer, beveiliging, onderhoud en logistiek.
    Uw centrale aanspreekpunt staat altijd voor u klaar. Samen met een team van enthousiaste professionals zijn wij in staat u merkonafhankelijk te adviseren en bieden wij een passende oplossing voor elke organisatie.

    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder