€ 0,-
Winkelwagen

APC (1) Year Advantage Plus Service Plan for (1) Galaxy 3000 20 to 30 kVA UPS Garantie- en supportuitbreiding

Productcode: WADVPLUS-G3-31

APC WADVPLUS-G3-31 Garantie- en supportuitbreidingen
APC WADVPLUS-G3-31 Garantie- en supportuitbreidingen
1.299,- excl. btw
1.571,79 incl. btw
Op voorraad (100)
Levertijd:
3-5 werkdagen
Gratis verzending!

Schrijf een review en help anderen met hun keuze door jouw ervaring te delen.

productinformatie

Productbeschrijving

APC (1) Year Advantage Plus Service Plan for (1) Galaxy 3000 20 to 30 kVA UPS Garantie- en supportuitbreiding kenmerken

(1) Year Advantage Plus Service Plan for (1) Galaxy 3000 20 to 30 kVA UPS

APC WADVPLUS-G3-31, 1 jaar, 24x7

Uitgebreide servicepakketten waarmee u de dekking kunt berekenen die u nodig hebt om efficiënt met uw oplossing te werken, de uitvaltijd te minimaliseren en de kosten te beheersen.

Logistieke coördinatie
APC coördineert het logistieke traject van de installatie, vanaf de aflevering van de hardware tot het inroosteren van de monteurs. U weet zo zeker dat de installatie van start tot finish vlekkeloos verloopt.

Gratis Firmware-upgrades
Een deel van het onderhoud van uw systeem is bedoeld om te garanderen dat de eenheid werkt met de meeste recente Firmware-versie. Bij APC zijn er geen verborgen kosten.In alle Preventive Maintenance-contracten zijn gratis Firmware-upgrades inbegrepen.

Uitvoerige escalatie en corrigerend actieproces
Om stroomonderbrekingen zo snel mogelijk op te lossen en ervoor te zorgen dat bewaren dergelijke gebeurtenissen zich niet herhalen, volgt APC een rigoureus escalatieproces waaronder een diepgaand onderzoek naar de oorzaak en corrigerende acties.

Probleemoplossing op locatie
Als onze APC Certified Field Service Engineers ter plekke zijn, lossen ze, gesteund door jarenlange ervaring in de bedrijfstak, alle problemen direct op waarbij ze de accuraatheid van elke ondernomen corrigerende actie garanderen.

Corrigerend onderhoud
Als onderdeel van onze Preventive Maintenance Service plant APC proactief onderhoudsbezoeken voor problemen die zijn ontdekt tijdens ons escalatie- en corrigerende actiesproces.

Functionele verificatie
Tijdens elk Preventive Maintenance-bezoek voeren onze Certified Field Service Engineers testen uit om te controleren of uw systeem goed functioneert in alle operationele modi en voorkomen ze problemen voor ze opdoemen.

Systeem reinigen
Het reinigen van uw systeem van stof en roet die zich tijdens normaal gebruik ophopen, verlengt de levensduur van de hardware.

Geschreven samenvattingsrapport
Projectmanagers van APC houden u schriftelijk op de hoogte van de voortgang van uw project.

Service Plans Eigenschappen & voordelen

Bruikbaarheid

Flexibele reactietijd voor werk op locatie
Selecteer een tijd voor werk op locatie die voldoet aan uw bedrijfsvereisten en budget

Ervaren erkende buitendienstmonteur
Onze in de fabriek getrainde Field Service Engineers zijn zorgvuldig getraind en getest op universeel geaccepteerde veiligheidspraktijken en elektrische code, en ook op onze eigen producten, en dat biedt onze klanten het hoogste niveau van service die op dit moment in de bedrijfstak verkrijgbaar is.

Arbeids- en reiskosten inbegrepen
De meeste onderhoudscontracten zijn inclusief reis- en arbeidskosten. Raadpleeg de werkomschrijving voor informatie over specifieke onderhoudstaken.

Onderdelen inbegrepen of beschikbaar met korting
Vervangende onderdelen en componenten zijn inbegrepen of met korting beschikbaar. Raadpleeg de werkomschrijving voor informatie over specifieke onderhoudstaken.

Milieu-inspectie
Om er zeker van te zijn dat uw systeem zich bevindt in een omgeving die geschikt is voor optimale functionaliteit, inspecteren we de locatie op omstandigheden die schade zouden kunnen berokkenen aan uw systeem, bijvoorbeeld buitensporige warmte of vochtigheidsgraad.

Samenvattingsrapport van service
Levert een gedetailleerd rapport van het uitgevoerde werk inclusief aanbevelingen voor service om een optimale prestatie te verzekeren

Technische ondersteuning
Onze ervaren technische-ondersteuningsmedewerkers kunnen al uw vragen beantwoorden, dus u kunt er gerust op zijn dat u altijd hulp kunt krijgen als u die nodig hebt.

Vaststellen van diagnose en reparatie op locatie
Onze erkende buitendienstmonteurs voeren diagnoses, reparaties en tests uit op de eenheid, terwijl zij ter plaatse zijn, om een optimale prestatie te verzekeren