Schrijf een review
en help anderen met hun keuze door uw ervaring te delen.
OmniVista Cirrus, Premium Service 1Y
Alcatel-Lucent OmniVista Cirrus, 1 jaar
Alcatel-Lucent OmniVista® Cirrus is a scalable, resilient, secure cloud-based network management for unified access offered as a subscription service. OmniVista Cirrus offers an easy to deploy, effective way to manage and monitor Alcatel-Lucent Enterprise switches and Alcatel-Lucent OmniAccess® Stellar access point infrastructure. It provides advanced policy capabilities for guest access and BYOD as well as advanced analytics for smarter decision making.
OmniVista Cirrus is a subscription-based service, facilitating alignment with your new business imperatives. Ease of purchasing, provisioning and ongoing daily operations are at the core of OmniVista Cirrus. This facilitates your digital transformation, allowing you to be quick to respond to new business needs such as IoT total enablement solution and identification of network connected devices, but without high upfront costs or complex infrastructure changes or software deployments. Shifting to a cloud based network management solution with OmniVista Cirrus simplifies digital transformation by reducing cost and administrative IT burden.
OmniVista Cirrus sets a new IT experience standard for simple yet powerful capabilities. OmniVista Cirrus can scale and adapt to your business requirements. It offers advanced visibility and control over users and applications. By focusing on core IT operations OmniVista Cirrus comprehensive management solution makes it easy to improve application performance and troubleshoot issues in deployments with distributed locations and limited IT staff. OmniVista Cirrus protects your network infrastructure investment by adapting to changing business needs without expensive “rip and replace.”
Of zoek in ons aanbod van meer dan 2.000.000 producten:
meer dan
2.000.000 producten
meer dan
3.000 merkfabrikanten
snelle levertijden
altijd gratis verzending
Ontvang wekelijks per e-mail onze nieuwsbrief met daarin meer informatie over onze producten en diensten, en natuurlijk mooie aanbiedingen. Hoe wij omgaan met uw gegevens, kunt u lezen in onze privacy- en cookieverklaring.
016 - 796 200
Werkdagen van
09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag
08:30 - 17:00 Vrijdag
Verstuur bericht
naar verkoop@centralpoint.be of via contactformulier
Centralpoint is de grootste IT-reseller van de Benelux en adviseert merkonafhankelijk heel werkend Nederland en België over concrete IT-oplossingen. Of het nu gaat om een overheidsinstelling of een zelfstandige. Wij hebben voor elke organisatie een passende IT- oplossing. Centralpoint ondersteunt u onder andere met consultancy, e-commerce-oplossingen en dienstverlening rondom beheer, beveiliging en logistiek van IT-hardware. Uw centrale aanspreekpunt staat altijd voor u klaar.