• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?

    De meeste fabrikanten formatteren uw harde schijf na reparatie of sturen u een nieuwe (lege) schijf toe en vernietigen uw oude. Maak daarom altijd een back-up van uw gegevens voordat u uw schijf ter reparatie aanbiedt. Indien het maken van een back-up niet meer mogelijk is, contacteer dan direct de helpdesk van de fabrikant.

    Let op: u kunt bij een fabrikant of bij ons nooit verlies van gegevens claimen. Een harde schijf is een mechanisch apparaat en kan defect raken. U kunt uw gegevens dan kwijt raken. Zorg daarom altijd voor een goede back-up van uw gegevens. Voor hulp bij de keuze van een goede back-upoplossing kunt u ons altijd contacteren.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    4. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    5. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    6. Mastercard en Visa
    7. Wie is Centralpoint?
    8. Hoe kan ik achteraf betalen?
    9. Hoe maak ik een account aan?
    10. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    11. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    12. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    13. Hebt u een veilige website?
    14. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    15. Verzonden distri (25)
    16. Kan ik een product retourneren?
    17. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    18. Hoe werkt Bancontact?
    19. Wacht op autorisatie (81)
    20. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    21. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    22. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    23. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    24. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    25. Wat is uw Privacybeleid?
    26. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    27. Krijg ik mijn geld terug?
    28. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    29. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    30. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    31. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    32. Betalen via uw PayPal-rekening
    33. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    34. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    35. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    36. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    37. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    38. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    39. Wat is DVI?
    40. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    41. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    42. In welke landen leveren jullie?
    43. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    44. Nieuw (01)
    45. Leveren jullie ook in het weekend?
    46. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    47. Wat is een barebone of barebook?
    48. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    49. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    50. Tegenstrijdigheden consumenten
    51. Een terugzendingsnummer aanvragen
    52. Kan ik een product terugbrengen?
    53. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    54. Waar vind ik het telefoonnummer?
    55. Wat is een s-video signaal?
    56. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    57. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    58. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    59. Wat zijn herstockagekosten?
    60. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    61. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    62. LCD of plasma… wat te kiezen?
    63. Wat is de status van mijn terugzending?
    64. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    65. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    66. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    67. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    68. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    69. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    70. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    71. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    72. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    73. De producten opsturen
    74. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    75. Bestelling staat nog op status 80
    76. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    77. Deellevering (30)
    78. Kan ik mijn notebook upgraden?
    79. Zijn de prijzen exclusief btw?
    80. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    81. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    82. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    83. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    84. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    85. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    86. Kan ik als particulier bestellen?
    87. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder