• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Bescherming tegen elektronische fraude

    Ogone heeft de voorzieningen om in aanmerking te komen voor PCI-certificering, die door Visa en MasterCard wordt uitgereikt, geïmplementeerd. Zij stellen met name de 128-bits codering en krachtige coderingstechnieken verplicht. Ogone integreert de 3D Secure-identificatieprocedures (Verified by Visa, MasterCard SecureCode en JCB J/Secure) om u meer bescherming tegen elektronische fraude te bieden.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Vooruitbetalen
    2. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    3. Mastercard en Visa
    4. Wie is Centralpoint?
    5. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    6. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    7. Hebt u een veilige website?
    8. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    9. Kan ik een product retourneren?
    10. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    11. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    12. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    13. Wat is uw Privacybeleid?
    14. Krijg ik mijn geld terug?
    15. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    16. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    17. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    18. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    19. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    20. Kan ik een product terugbrengen?
    21. Tegenstrijdigheden consumenten
    22. Waar vind ik het telefoonnummer?
    23. Wat zijn herstockagekosten?
    24. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    25. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    26. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    27. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    28. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder