• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Betalen via uw PayPal-rekening

    Met PayPal winkelt u vertrouwd, uw persoonlijke gegevens worden nooit aan Centralpoint.be doorgegeven. Uw betaling wordt direct bijgeschreven op de PayPal-rekening van Centralpoint.be. Uw bestelling kan direct worden verwerkt. Helaas moeten wij 2% kosten in rekening brengen (vanwege de hoge kosten die wij aan PayPal moeten betalen).

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Mastercard en Visa
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    9. Wie is Centralpoint?
    10. Hoe kan ik achteraf betalen?
    11. Hoe maak ik een account aan?
    12. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    13. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    14. Hebt u een veilige website?
    15. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    16. Betalen met Bancontact
    17. Verzonden distri (25)
    18. Voor wie is Bancontact?
    19. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    20. Kan ik een product retourneren?
    21. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    22. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    23. Hoe werkt Bancontact?
    24. Wat is PayPal?
    25. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    26. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    27. Wacht op autorisatie (81)
    28. Wacht op goedkeuring (80)
    29. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    30. Kan ik een Bancontact betaling terugdraaien?
    31. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    32. Wat is uw Privacybeleid?
    33. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    34. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    35. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    36. Krijg ik mijn geld terug?
    37. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    38. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    39. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    40. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    41. Verzonden (60)
    42. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    43. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    44. Nieuw (01)
    45. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    46. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    47. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    48. Leveren jullie ook in het weekend?
    49. Verzonden-onbevestigd
    50. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    51. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    52. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    53. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    54. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    55. Een terugzendingsnummer aanvragen
    56. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    57. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    58. Waar vind ik het telefoonnummer?
    59. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    60. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    61. LCD of plasma… wat te kiezen?
    62. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    63. Bestellen (21)
    64. Wat doet Pivot software op een monitor?
    65. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    66. Wat zijn herstockagekosten?
    67. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    68. Wat is de status van mijn terugzending?
    69. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    70. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    71. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    72. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    73. Kan ik een bestelling wijzigen?
    74. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    75. De producten opsturen
    76. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    77. Credithold (82)
    78. Bestelling staat nog op status 80
    79. Geannuleerd (90)
    80. Deellevering (30)
    81. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    82. Verzenden mislukt (05)
    83. Kan ik mijn notebook upgraden?
    84. Kan ik een product reserveren?
    85. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    86. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    87. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    88. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    89. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    90. Offerte aanvraag (70)
    91. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    92. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    93. Zit er een USB kabel bij mijn printer?
    94. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    95. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder