• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?

    Onze fabrikanten leveren hun producten met zowel AZERTY als QWERTY klaviers/toetsenbord.
    In de uitgebreide productpresentatie geven wij, indien bekend, rechts van de productafbeelding de uitvoering weer. Indien het product een Belgische uitvoering betreft, geven wij dit als volgt weer:
    Belgisch (AZERTY) keyboard

    Indien het product een Nederlandse uitvoering betreft dan geven wij dit als volgt weer:
    Nederlands (QWERTY) keyboard
    of
    Internationaal (QWERTY) keyboard.

    Indien u een dergelijke melding niet naast de productafbeelding aantreft dan is de kans groot dat het type klavier/toetsenbord wordt vermeld in de Tab technische specificaties. Wordt hierin eveneens geen melding over gegeven dan kunt u het beste contact opnemen met onze dienst verkoop via: verkoop@centralpoint.be of via telefoonnummer 016 - 796 200. Onze verkopers zoeken dit direct voor u uit.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    2. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    3. Wie is Centralpoint?
    4. Hoe kan ik achteraf betalen?
    5. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    6. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    7. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    8. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    9. Hebt u een veilige website?
    10. Leveren jullie ook onder rembours?
    11. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    12. Kan ik een product retourneren?
    13. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    14. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    15. Wat is PayPal?
    16. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    17. Wacht op autorisatie (81)
    18. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    19. Wat is uw Privacybeleid?
    20. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    21. Krijg ik mijn geld terug?
    22. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    23. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    24. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    25. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    26. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    27. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    28. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    29. Wat is DVI?
    30. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    31. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    32. In welke landen leveren jullie?
    33. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    34. Verzonden-onbevestigd
    35. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    36. Wat is een barebone of barebook?
    37. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    38. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    39. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    40. LCD of plasma… wat te kiezen?
    41. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    42. Wat doet Pivot software op een monitor?
    43. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    44. Wat zijn herstockagekosten?
    45. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    46. Offerte (75)
    47. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    48. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    49. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    50. Leveren jullie binnen de Benelux?
    51. Leveren jullie internationaal?
    52. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    53. Kan ik mijn notebook upgraden?
    54. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    55. Kan ik een product reserveren?
    56. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    57. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    58. Offerte aanvraag (70)
    59. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    60. Kan ik als particulier bestellen?
    61. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder