• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?

    Onze fabrikanten leveren hun producten met zowel AZERTY als QWERTY klaviers/toetsenbord.
    In de uitgebreide productpresentatie geven wij, indien bekend, rechts van de productafbeelding de uitvoering weer. Indien het product een Belgische uitvoering betreft, geven wij dit als volgt weer:
    Belgisch (AZERTY) keyboard

    Indien het product een Nederlandse uitvoering betreft dan geven wij dit als volgt weer:
    Nederlands (QWERTY) keyboard
    of
    Internationaal (QWERTY) keyboard.

    Indien u een dergelijke melding niet naast de productafbeelding aantreft dan is de kans groot dat het type klavier/toetsenbord wordt vermeld in de Tab technische specificaties. Wordt hierin eveneens geen melding over gegeven dan kunt u het beste contact opnemen met onze dienst verkoop via: verkoop@centralpoint.be of via telefoonnummer 016 - 796 200. Onze verkopers zoeken dit direct voor u uit.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    2. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    3. Wie is Centralpoint?
    4. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    5. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    6. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    7. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    8. Hebt u een veilige website?
    9. Leveren jullie ook onder rembours?
    10. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    11. Kan ik een product retourneren?
    12. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    13. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    14. Wacht op autorisatie (81)
    15. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    16. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    17. Wat is uw Privacybeleid?
    18. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    19. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    20. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    21. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    22. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    23. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    24. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    25. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    26. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    27. Wat is DVI?
    28. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    29. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    30. Verzonden-onbevestigd
    31. In welke landen leveren jullie?
    32. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    33. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    34. Wat is een barebone of barebook?
    35. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    36. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    37. Offerte (75)
    38. Wat zijn herstockagekosten?
    39. LCD of plasma… wat te kiezen?
    40. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    41. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    42. Wat doet Pivot software op een monitor?
    43. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    44. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    45. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    46. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    47. Leveren jullie internationaal?
    48. Leveren jullie binnen de Benelux?
    49. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    50. Rekent Centralpoint ook WEEE taksen?
    51. Kan ik mijn notebook upgraden?
    52. Kan ik een product reserveren?
    53. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    54. Offerte aanvraag (70)
    55. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    56. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    57. Kan ik als particulier bestellen?
    58. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder