• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Centralpoint doet direct zaken

    Centralpoint is een directe leverancier. Dat betekent dat wij onze producten rechtstreeks vanaf de fabrikant leveren, zonder een eigen magazijn daartussen. Deze directe leveringen werken efficiënt, snel, gemakkelijk en zijn bovendien voordeliger voor u.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    2. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    3. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    4. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    5. Hebt u een veilige website?
    6. Betalen met Bancontact
    7. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    8. Hoe werkt Bancontact?
    9. Wacht op autorisatie (81)
    10. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    11. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    12. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    13. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    14. Een terugzendingsnummer aanvragen
    15. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    16. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    17. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?
    18. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    19. Wat doet Pivot software op een monitor?
    20. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    21. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    22. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    23. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    24. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder