• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Centralpoint.be doet direct zaken

    Centralpoint.be is een directe leverancier. Dat betekent dat wij onze producten rechtstreeks vanaf de fabrikant leveren, zonder een eigen magazijn daartussen. Deze directe leveringen werken efficiënt, snel, gemakkelijk en zijn bovendien voordeliger voor u.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    2. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    3. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    4. Mastercard en Visa
    5. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    6. Wie is Centralpoint?
    7. Moet er worden getekend voor een levering?
    8. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    9. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    10. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    11. Hebt u een veilige website?
    12. Betalen met Bancontact
    13. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    14. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    15. Hoe werkt Bancontact?
    16. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    17. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    18. Wacht op autorisatie (81)
    19. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    20. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    21. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    22. Wat is uw Privacybeleid?
    23. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    24. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    25. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    26. Betalen via uw PayPal-rekening
    27. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    28. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    29. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    30. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    31. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    32. Leveren jullie ook in het weekend?
    33. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    34. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    35. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    36. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    37. Een terugzendingsnummer aanvragen
    38. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    39. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    40. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    41. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    42. LCD of plasma… wat te kiezen?
    43. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    44. Wat doet Pivot software op een monitor?
    45. Wat zijn herstockagekosten?
    46. Wat is de status van mijn terugzending?
    47. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    48. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    49. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    50. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    51. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    52. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    53. Kan ik een product reserveren?
    54. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    55. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    56. Wat is het postadres van Centralpoint.be?
    57. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    58. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    59. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    60. Verkoopt Centralpoint.be abonnementen?
    61. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder