• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Centralpoint.be doet direct zaken

    Centralpoint.be is een directe leverancier. Dat betekent dat wij onze producten rechtstreeks vanaf de fabrikant leveren, zonder een eigen magazijn daartussen. Deze directe leveringen werken efficiënt, snel, gemakkelijk en zijn bovendien voordeliger voor u.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    2. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    3. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    4. Mastercard en Visa
    5. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    6. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    7. Wie is Centralpoint.be?
    8. Moet er worden getekend voor een levering?
    9. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    10. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    11. Hebt u een veilige website?
    12. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    13. Betalen met Bancontact Mister Cash
    14. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    15. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    16. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    17. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    18. Wacht op autorisatie (81)
    19. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    20. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    21. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    22. Wat is uw Privacybeleid?
    23. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    24. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    25. Betalen via uw PayPal-rekening
    26. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.be?
    27. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    28. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    29. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    30. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    31. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    32. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.be?
    33. Leveren jullie ook in het weekend?
    34. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    35. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    36. Kan ik een product terugbrengen?
    37. Een terugzendingsnummer aanvragen
    38. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    39. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact/ Mister Cash?
    40. Wat doet Pivot software op een monitor?
    41. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    42. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    43. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    44. LCD of plasma… wat te kiezen?
    45. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    46. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    47. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    48. Wat zijn herstockagekosten?
    49. Wat is de status van mijn terugzending?
    50. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    51. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    52. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    53. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    54. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    55. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    56. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    57. Kan ik een product reserveren?
    58. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    59. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    60. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    61. Wat is het postadres van Centralpoint.be?
    62. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    63. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    64. Verkoopt Centralpoint.be abonnementen?
    65. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder