• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    De producten opsturen

    Vanaf het moment dat uw aanvraag voor terugzending is toegekend, is deze drie werkdagen geldig, tenzij anders aangegeven. Uw zending dient binnen drie werkdagen te worden aangeboden op het in de reactie aangegeven adres.

    Uw verzending dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
    1. Het voorblad van de reactie met daarin het terugzendingsnummer dient duidelijk zichtbaar aan de buitenzijde te zijn aangebracht.
    2. Zendingen dienen goed te zijn verpakt, in een stevige omverpakking, en dienen voldoende te zijn gefrankeerd.
    3 Producten, inclusief alle originele toebehoren (zoals kabels, drivers, gebruiksaanwijzing etc.), dienen in de originele verpakking te zijn verpakt.
    4. Harde schijven, geheugenmodules en processors moeten in een antistatische verpakking worden verzonden.
    5. Stickers en andere markeringen die niet door de fabrikant zijn aangebracht, moeten verwijderd zijn voordat een artikel voor RMA wordt aangeboden.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    8. Mastercard en Visa
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    10. Wie is Centralpoint?
    11. Hoe kan ik achteraf betalen?
    12. Moet er worden getekend voor een levering?
    13. Hoe maak ik een account aan?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    16. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    17. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    18. Hebt u een veilige website?
    19. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    20. Leveren jullie ook onder rembours?
    21. Betalen met Bancontact
    22. Verzonden distri (25)
    23. Voor wie is Bancontact?
    24. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    25. Kan ik een product retourneren?
    26. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    27. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    28. Hoe werkt Bancontact?
    29. Wat is PayPal?
    30. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    31. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    32. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    33. Wacht op autorisatie (81)
    34. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    35. Wacht op goedkeuring (80)
    36. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    37. Kan ik een Bancontact betaling terugdraaien?
    38. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    39. Wat is uw Privacybeleid?
    40. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    41. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    42. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    43. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    44. Krijg ik mijn geld terug?
    45. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    46. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    47. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    48. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    49. Betalen via uw PayPal-rekening
    50. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    51. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    52. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    53. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    54. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    55. Verzonden (60)
    56. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    57. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    58. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    59. Wat is DVI?
    60. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    61. Nieuw (01)
    62. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    63. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    64. In welke landen leveren jullie?
    65. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    66. Leveren jullie ook in het weekend?
    67. Verzonden-onbevestigd
    68. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    69. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    70. Kan ik een product terugbrengen?
    71. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    72. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    73. Wat is een barebone of barebook?
    74. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    75. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    76. Een terugzendingsnummer aanvragen
    77. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    78. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    79. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    80. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    81. Wordt verwerkt (20)
    82. Tegenstrijdigheden consumenten
    83. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    84. Waar vind ik het telefoonnummer?
    85. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    86. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    87. Wat is een s-video signaal?
    88. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    89. LCD of plasma… wat te kiezen?
    90. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    91. Bestellen (21)
    92. Wat doet Pivot software op een monitor?
    93. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    94. Wat zijn herstockagekosten?
    95. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    96. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    97. Centralpoint.be doet direct zaken
    98. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    99. Offerte (75)
    100. Wat is de status van mijn terugzending?
    101. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    102. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    103. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    104. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    105. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    106. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    107. Leveren jullie binnen de Benelux?
    108. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    109. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    110. Kan ik een bestelling wijzigen?
    111. Leveren jullie internationaal?
    112. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    113. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    114. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    115. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    116. Credithold (82)
    117. Bestelling staat nog op status 80
    118. Geannuleerd (90)
    119. Deellevering (30)
    120. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    121. Verzenden mislukt (05)
    122. Bescherming tegen elektronische fraude
    123. Goedgekeurd (10)
    124. Kan ik mijn notebook upgraden?
    125. Kan ik een product reserveren?
    126. Zijn de prijzen exclusief btw?
    127. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    128. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    129. Wat is het postadres van Centralpoint.be?
    130. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    131. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    132. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    133. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    134. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    135. Offerte aanvraag (70)
    136. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    137. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    138. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    139. Verkoopt Centralpoint.be abonnementen?
    140. Zit er een USB kabel bij mijn printer?
    141. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    142. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    143. Kan ik als particulier bestellen?
    144. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder