• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?

    Sinds 12 mei februari 2010 is de wet betreffende marktpraktijken en consumentenbescherming (dd. 6 april 2010) van kracht. Door deze wet hebben consumenten een sterkere rechtspositie gekregen, dus ook als het om kopen via het internet gaat. Volgens de wet is er van verkoop op afstand sprake wanneer consument en verkoper elkaar bij de aankoop niet hebben gezien.

    Als consument (particuliere aankoop) hebt u het recht de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument. U bent verplicht zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. U mag het product slechts in die mate hebben geopend of gebruikt als nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Indien u van de afkoelingsperiode gebruikmaakt, dient u het product met alle geleverde toebehoren en (indien redelijkerwijze mogelijk) in de originele staat en verpakking terug te zenden, conform de door ons verstrekte redelijke en duidelijke instructies. De portokosten voor het terugsturen dienen door de klant zelf te worden betaald. Bij het annuleren van uw bestelling rekenen wij geen annulatiekosten aan.

    De afkoelingsperiode geldt niet in de volgende gevallen:

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    5. Hoe kan ik achteraf betalen?
    6. Moet er worden getekend voor een levering?
    7. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    8. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    9. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    10. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    11. Hebt u een veilige website?
    12. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    13. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    14. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    15. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    16. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    17. Wacht op autorisatie (81)
    18. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    19. Wat is uw Privacybeleid?
    20. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    21. Krijg ik mijn geld terug?
    22. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    23. Betalen via uw PayPal-rekening
    24. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    25. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    26. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    27. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    28. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    29. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    30. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    31. Verzonden (60)
    32. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    33. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    34. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    35. Kan ik een product terugbrengen?
    36. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    37. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    38. Centralpoint.be doet direct zaken
    39. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    40. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    41. LCD of plasma… wat te kiezen?
    42. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    43. Wat is een barebone of barebook?
    44. Wat zijn herstockagekosten?
    45. Offerte (75)
    46. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    47. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    48. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    49. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    50. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    51. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder