• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Heeft Centralpoint.be een showroom?

    Centralpoint.be heeft geen showroom. U kunt alle producten op onze website bekijken. Bij onze productzoeker kunt u het product invoeren dat u wilt bekijken. Onze website toont dan al het beschikbare beeldmateriaal. In sommige gevallen is er geen beeldmateriaal beschikbaar. U kunt dan het beste op de website van de betreffende fabrikant het product bekijken.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    2. Mastercard en Visa
    3. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    4. Wie is Centralpoint?
    5. Moet er worden getekend voor een levering?
    6. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    7. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    8. Hebt u een veilige website?
    9. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    10. Kan ik een product retourneren?
    11. Wat is PayPal?
    12. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    13. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    14. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    15. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    16. Wat is uw Privacybeleid?
    17. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    18. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    19. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    20. Betalen via uw PayPal-rekening
    21. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    22. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    23. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    24. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    25. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    26. Leveren jullie ook in het weekend?
    27. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    28. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    29. Wat is een barebone of barebook?
    30. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    31. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    32. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    33. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    34. LCD of plasma… wat te kiezen?
    35. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    36. Wat zijn herstockagekosten?
    37. Centralpoint.be doet direct zaken
    38. Wat is de status van mijn terugzending?
    39. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    40. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    41. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    42. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    43. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    44. Bescherming tegen elektronische fraude
    45. Kan ik een product reserveren?
    46. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    47. Wat is het postadres van Centralpoint.be?
    48. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    49. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    50. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    51. Verkoopt Centralpoint.be abonnementen?
    52. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    53. Kan ik als particulier bestellen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder