• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?

    Voor alle producten geldt dat alle ondersteuningsverzoeken en aanspraken op garantie het best rechtstreeks bij de fabrikant kunnen worden ingediend volgens de voorwaarden van de garantie die van toepassing is op de gekochte producten. Voor consumenten (niet-zakelijke aankoop) geldt voor de aangeboden fabrieksgarantie dat deze geen beperkingen mag opleggen aan de wettelijke regels inzake garantie en conformiteit. Via de merkenshops vindt u een groot aantal koppelingen naar de fabrikant. Niet iedere fabrikant is telefonisch bereikbaar. Sommige fabrikanten hebben een online systeem voor afhandeling ingericht.

    Uiteraard kunt u te allen tijde met uw garantievragen terecht bij Central Point België N.V. U kunt uw vraag via e-mail sturen naar klantenservice@centralpoint.be.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Mastercard en Visa
    9. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    10. Wie is Centralpoint.be?
    11. Hoe kan ik achteraf betalen?
    12. Moet er worden getekend voor een levering?
    13. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    14. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    15. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    16. Hebt u een veilige website?
    17. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    18. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    19. Verzonden distri (25)
    20. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    21. Betalen met Bancontact Mister Cash
    22. Leveren jullie ook onder rembours?
    23. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    24. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    25. Hoe maak ik een account aan?
    26. Kan ik een product retourneren?
    27. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    28. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    29. Wacht op autorisatie (81)
    30. Wat is PayPal?
    31. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    32. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    33. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    34. Wat is uw Privacybeleid?
    35. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    36. Wacht op goedkeuring (80)
    37. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    38. Kan ik een Bancontact Mister Cash betaling terugdraaien?
    39. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    40. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    41. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    42. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    43. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    44. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    45. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.be?
    46. Betalen via uw PayPal-rekening
    47. Krijg ik mijn geld terug?
    48. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    49. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    50. Wat is DVI?
    51. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    52. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    53. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    54. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    55. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    56. Nieuw (01)
    57. Verzonden (60)
    58. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    59. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    60. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    61. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    62. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    63. Leveren jullie ook in het weekend?
    64. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    65. In welke landen leveren jullie?
    66. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.be?
    67. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    68. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    69. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    70. Wordt verwerkt (20)
    71. Kan ik een product terugbrengen?
    72. Tegenstrijdigheden consumenten
    73. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    74. Een terugzendingsnummer aanvragen
    75. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    76. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    77. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact/ Mister Cash?
    78. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    79. Wat doet Pivot software op een monitor?
    80. Centralpoint.be doet direct zaken
    81. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    82. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    83. Bestellen (21)
    84. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    85. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    86. Wat is een s-video signaal?
    87. Wat is een barebone of barebook?
    88. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    89. Verzonden-onbevestigd
    90. Wat zijn herstockagekosten?
    91. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    92. Offerte (75)
    93. Waar vind ik het telefoonnummer?
    94. LCD of plasma… wat te kiezen?
    95. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    96. Wat is de status van mijn terugzending?
    97. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    98. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    99. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    100. Kan ik een bestelling wijzigen?
    101. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    102. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    103. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    104. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    105. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    106. Geannuleerd (90)
    107. Leveren jullie internationaal?
    108. Verzenden mislukt (05)
    109. Leveren jullie binnen de Benelux?
    110. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    111. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    112. De producten opsturen
    113. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    114. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    115. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    116. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    117. Credithold (82)
    118. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    119. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    120. Bestelling staat nog op status 80
    121. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    122. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    123. Deellevering (30)
    124. Kan ik een product reserveren?
    125. Kan ik mijn notebook upgraden?
    126. Goedgekeurd (10)
    127. Bescherming tegen elektronische fraude
    128. Offerte aanvraag (70)
    129. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    130. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    131. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    132. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    133. Zijn de prijzen exclusief btw?
    134. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    135. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    136. Wat is het postadres van Centralpoint.be?
    137. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    138. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    139. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    140. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    141. Verkoopt Centralpoint.be abonnementen?
    142. Zit er een USB kabel bij mijn printer?
    143. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder