• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?

    Voor alle producten geldt dat alle ondersteuningsverzoeken en aanspraken op garantie het best rechtstreeks bij de fabrikant kunnen worden ingediend volgens de voorwaarden van de garantie die van toepassing is op de gekochte producten. Voor consumenten (niet-zakelijke aankoop) geldt voor de aangeboden fabrieksgarantie dat deze geen beperkingen mag opleggen aan de wettelijke regels inzake garantie en conformiteit. Via de merkenshops vindt u een groot aantal koppelingen naar de fabrikant. Niet iedere fabrikant is telefonisch bereikbaar. Sommige fabrikanten hebben een online systeem voor afhandeling ingericht.

    Uiteraard kunt u te allen tijde met uw garantievragen terecht bij Central Point België N.V. U kunt uw vraag via e-mail sturen naar klantenservice@centralpoint.be.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Mastercard en Visa
    9. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    10. Wie is Centralpoint.be?
    11. Hoe kan ik achteraf betalen?
    12. Moet er worden getekend voor een levering?
    13. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    14. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    15. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    16. Hebt u een veilige website?
    17. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    18. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    19. Betalen met Bancontact Mister Cash
    20. Leveren jullie ook onder rembours?
    21. Verzonden distri (25)
    22. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    23. Hoe maak ik een account aan?
    24. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    25. Kan ik een product retourneren?
    26. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    27. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    28. Wat is PayPal?
    29. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    30. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    31. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    32. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    33. Wacht op autorisatie (81)
    34. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    35. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    36. Wacht op goedkeuring (80)
    37. Wat is uw Privacybeleid?
    38. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    39. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    40. Kan ik een Bancontact Mister Cash betaling terugdraaien?
    41. Krijg ik mijn geld terug?
    42. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    43. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    44. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    45. Betalen via uw PayPal-rekening
    46. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    47. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    48. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.be?
    49. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    50. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    51. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    52. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    53. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    54. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    55. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    56. Wat is DVI?
    57. Verzonden (60)
    58. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    59. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.be?
    60. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    61. Nieuw (01)
    62. In welke landen leveren jullie?
    63. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    64. Leveren jullie ook in het weekend?
    65. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    66. Verzonden-onbevestigd
    67. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    68. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    69. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    70. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    71. Kan ik een product terugbrengen?
    72. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    73. Wordt verwerkt (20)
    74. Een terugzendingsnummer aanvragen
    75. Tegenstrijdigheden consumenten
    76. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    77. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    78. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact/ Mister Cash?
    79. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    80. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    81. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    82. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    83. Waar vind ik het telefoonnummer?
    84. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    85. Wat doet Pivot software op een monitor?
    86. Bestellen (21)
    87. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    88. Centralpoint.be doet direct zaken
    89. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    90. Wat zijn herstockagekosten?
    91. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    92. LCD of plasma… wat te kiezen?
    93. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    94. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    95. Offerte (75)
    96. Wat is een s-video signaal?
    97. Wat is een barebone of barebook?
    98. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    99. Wat is de status van mijn terugzending?
    100. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    101. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    102. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    103. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    104. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    105. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    106. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    107. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    108. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    109. Leveren jullie binnen de Benelux?
    110. Leveren jullie internationaal?
    111. Kan ik een bestelling wijzigen?
    112. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    113. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    114. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    115. De producten opsturen
    116. Credithold (82)
    117. Verzenden mislukt (05)
    118. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    119. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    120. Goedgekeurd (10)
    121. Geannuleerd (90)
    122. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    123. Bescherming tegen elektronische fraude
    124. Deellevering (30)
    125. Bestelling staat nog op status 80
    126. Kan ik een product reserveren?
    127. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    128. Kan ik mijn notebook upgraden?
    129. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    130. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    131. Wat is het postadres van Centralpoint.be?
    132. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    133. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    134. Offerte aanvraag (70)
    135. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    136. Zijn de prijzen exclusief btw?
    137. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    138. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    139. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    140. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    141. Verkoopt Centralpoint.be abonnementen?
    142. Zit er een USB kabel bij mijn printer?
    143. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    144. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder