• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?

    Voor alle producten geldt dat alle ondersteuningsverzoeken en aanspraken op garantie het best rechtstreeks bij de fabrikant kunnen worden ingediend volgens de voorwaarden van de garantie die van toepassing is op de gekochte producten. Voor consumenten (niet-zakelijke aankoop) geldt voor de aangeboden fabrieksgarantie dat deze geen beperkingen mag opleggen aan de wettelijke regels inzake garantie en conformiteit. Via de merkenshops vindt u een groot aantal koppelingen naar de fabrikant. Niet iedere fabrikant is telefonisch bereikbaar. Sommige fabrikanten hebben een online systeem voor afhandeling ingericht.

    Uiteraard kunt u te allen tijde met uw garantievragen terecht bij Central Point België N.V. U kunt uw vraag via e-mail sturen naar klantenservice@centralpoint.be.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Mastercard en Visa
    9. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    10. Wie is Centralpoint.be?
    11. Hoe kan ik achteraf betalen?
    12. Moet er worden getekend voor een levering?
    13. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    14. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    15. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    16. Hebt u een veilige website?
    17. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    18. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    19. Leveren jullie ook onder rembours?
    20. Hoe maak ik een account aan?
    21. Betalen met Bancontact Mister Cash
    22. Verzonden distri (25)
    23. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    24. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    25. Kan ik een product retourneren?
    26. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    27. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    28. Wat is PayPal?
    29. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    30. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    31. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    32. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    33. Wacht op autorisatie (81)
    34. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    35. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    36. Wacht op goedkeuring (80)
    37. Wat is uw Privacybeleid?
    38. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    39. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    40. Kan ik een Bancontact Mister Cash betaling terugdraaien?
    41. Krijg ik mijn geld terug?
    42. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    43. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    44. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    45. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    46. Betalen via uw PayPal-rekening
    47. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    48. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.be?
    49. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    50. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    51. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    52. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    53. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    54. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    55. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    56. Wat is DVI?
    57. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    58. Verzonden (60)
    59. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    60. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.be?
    61. Nieuw (01)
    62. In welke landen leveren jullie?
    63. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    64. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    65. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    66. Leveren jullie ook in het weekend?
    67. Verzonden-onbevestigd
    68. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    69. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    70. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    71. Kan ik een product terugbrengen?
    72. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    73. Een terugzendingsnummer aanvragen
    74. Tegenstrijdigheden consumenten
    75. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    76. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    77. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact/ Mister Cash?
    78. Wordt verwerkt (20)
    79. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    80. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    81. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    82. Waar vind ik het telefoonnummer?
    83. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    84. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    85. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    86. Wat is een s-video signaal?
    87. Wat doet Pivot software op een monitor?
    88. Wat zijn herstockagekosten?
    89. Bestellen (21)
    90. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    91. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    92. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    93. Centralpoint.be doet direct zaken
    94. LCD of plasma… wat te kiezen?
    95. Wat is een barebone of barebook?
    96. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    97. Offerte (75)
    98. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    99. Wat is de status van mijn terugzending?
    100. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    101. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    102. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    103. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    104. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    105. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    106. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    107. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    108. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    109. Kan ik een bestelling wijzigen?
    110. Leveren jullie internationaal?
    111. Leveren jullie binnen de Benelux?
    112. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    113. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    114. De producten opsturen
    115. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    116. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    117. Goedgekeurd (10)
    118. Credithold (82)
    119. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    120. Verzenden mislukt (05)
    121. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    122. Bescherming tegen elektronische fraude
    123. Geannuleerd (90)
    124. Deellevering (30)
    125. Bestelling staat nog op status 80
    126. Kan ik een product reserveren?
    127. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    128. Kan ik mijn notebook upgraden?
    129. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    130. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    131. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    132. Wat is het postadres van Centralpoint.be?
    133. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    134. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    135. Zijn de prijzen exclusief btw?
    136. Offerte aanvraag (70)
    137. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    138. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    139. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    140. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    141. Verkoopt Centralpoint.be abonnementen?
    142. Zit er een USB kabel bij mijn printer?
    143. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    144. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    145. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder