• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)

    live chat

    Kan ik een product retourneren?

    U kunt voor alle producten die u bij ons heeft gekocht een retouraanvraag doen. Er is een onderscheid in RMA- (Return Merchandise Authorisation) retouren en CMA- (Commercial Merchandise Authorisation) retouren.

    Een consument kan binnen 14 dagen na ontvangst een aanvraag indienen voor een retour zonder opgaaf van redenen, daarna geldt slechts een redelijke termijn om de zaak terug te zenden.

    Na ontvangst van uw aanvraag zullen wij beoordelen tot welke groep uw aanvraag behoort en zullen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn, en ontvangt u van ons een email met de wijze waarop u het product retour dient te sturen.

    Nadat het product in goede orde door ons is ontvangen zal tot creditering van het aankoopbedrag van het artikel worden overgegaan. U ontvangt van ons een email waarin u wordt gevraagd of u het tegoed wilt gebruiken voor het plaatsen van een nieuwe order, vervanging van het product of dat u het geld retour wenst te ontvangen.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    2. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    3. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    4. Wie is Centralpoint.be?
    5. Moet er worden getekend voor een levering?
    6. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    7. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    8. Hebt u een veilige website?
    9. Verzonden distri (25)
    10. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    11. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    12. Wacht op goedkeuring (80)
    13. Wat is uw Privacybeleid?
    14. Krijg ik mijn geld terug?
    15. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    16. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.be?
    17. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    18. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    19. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    20. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    21. Verzonden-onbevestigd
    22. Kan ik een product terugbrengen?
    23. Een terugzendingsnummer aanvragen
    24. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    25. Wordt verwerkt (20)
    26. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    27. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    28. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    29. Wat zijn herstockagekosten?
    30. Bestellen (21)
    31. Centralpoint.be doet direct zaken
    32. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    33. LCD of plasma… wat te kiezen?
    34. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    35. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    36. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    37. De producten opsturen
    38. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    39. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    40. Deellevering (30)
    41. Kan ik een product reserveren?
    42. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    43. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    44. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder