• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Kan ik een product terugbrengen?

    Indien u als consument een product wenst terug te zenden, kunt u ervoor kiezen om het bij Centralpoint langs te brengen.

    Ons bezoekadres is:

    Wingepark 5B/001, 3110 Rotselaar

    U ontvangt dan van ons een terugnameformulier als bewijs dat u het product in goede orde bij ons hebt afgeleverd. Hierna zal tot terugbetaling van het product worden overgegaan. Let op: U ontvangt van ons nooit contant geld retour.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    2. Wie is Centralpoint.be?
    3. Moet er worden getekend voor een levering?
    4. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    5. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    6. Hebt u een veilige website?
    7. Verzonden distri (25)
    8. Kan ik een product retourneren?
    9. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    10. Hoe werkt Bancontact?
    11. Wacht op goedkeuring (80)
    12. Wat is uw Privacybeleid?
    13. Krijg ik mijn geld terug?
    14. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    15. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.be?
    16. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    17. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    18. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    19. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    20. Verzonden-onbevestigd
    21. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    22. Een terugzendingsnummer aanvragen
    23. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    24. Wordt verwerkt (20)
    25. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    26. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    27. Bestellen (21)
    28. Centralpoint.be doet direct zaken
    29. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    30. LCD of plasma… wat te kiezen?
    31. Wat zijn herstockagekosten?
    32. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    33. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    34. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    35. De producten opsturen
    36. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    37. Deellevering (30)
    38. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    39. Kan ik een product reserveren?
    40. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    41. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    42. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder