• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?

    Geschillen tussen de koper en Centralpoint over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door Centralpoint te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen worden voorgelegd aan de geschillencommissie van BeCommerce:

    BeCommerce
    Wetenschapspark 1 - lab 1
    Campuslaan 1
    3590 Diepenbeek
    België

    E-mail: info@becommerce.be

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    8. Mastercard en Visa
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    10. Wie is Centralpoint?
    11. Hoe kan ik achteraf betalen?
    12. Moet er worden getekend voor een levering?
    13. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    16. Hoe maak ik een account aan?
    17. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    18. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    19. Hebt u een veilige website?
    20. Leveren jullie ook onder rembours?
    21. Betalen met Bancontact
    22. Voor wie is Bancontact?
    23. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    24. Kan ik een product retourneren?
    25. Hoe werkt Bancontact?
    26. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    27. Wat is PayPal?
    28. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    29. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    30. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    31. Wacht op autorisatie (81)
    32. Wacht op goedkeuring (80)
    33. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    34. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    35. Wat is uw Privacybeleid?
    36. Kan ik een Bancontact betaling terugdraaien?
    37. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    38. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    39. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    40. Krijg ik mijn geld terug?
    41. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    42. Betalen via uw PayPal-rekening
    43. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    44. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    45. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    46. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    47. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    48. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    49. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    50. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    51. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    52. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    53. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    54. Wat is DVI?
    55. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    56. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    57. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    58. Leveren jullie ook in het weekend?
    59. Verzonden-onbevestigd
    60. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    61. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    62. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    63. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    64. Kan ik een product terugbrengen?
    65. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    66. Wat is een barebone of barebook?
    67. Een terugzendingsnummer aanvragen
    68. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    69. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    70. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    71. Tegenstrijdigheden consumenten
    72. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    73. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    74. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    75. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    76. Wat is een s-video signaal?
    77. LCD of plasma… wat te kiezen?
    78. Bestellen (21)
    79. Wat doet Pivot software op een monitor?
    80. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    81. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    82. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    83. Wat zijn herstockagekosten?
    84. Centralpoint.be doet direct zaken
    85. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    86. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    87. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    88. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    89. Leveren jullie binnen de Benelux?
    90. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    91. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    92. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    93. Kan ik een bestelling wijzigen?
    94. De producten opsturen
    95. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    96. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    97. Credithold (82)
    98. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    99. Deellevering (30)
    100. Bestelling staat nog op status 80
    101. Bescherming tegen elektronische fraude
    102. Kan ik mijn notebook upgraden?
    103. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    104. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    105. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    106. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    107. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    108. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    109. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    110. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    111. Zit er een USB kabel bij mijn printer?
    112. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    113. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder