• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?

    Het is niet mogelijk om uw bestelling af te halen. Wij werken met geautomatiseerde magazijnen. Deze hebben geen afhaalbalie. Indien u uw bestelling plaatst, bezorgen wij deze keurig op de door u opgegeven locatie.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    2. Wie is Centralpoint?
    3. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    4. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    5. Hebt u een veilige website?
    6. Leveren jullie ook onder rembours?
    7. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    8. Wat is PayPal?
    9. Wat is uw Privacybeleid?
    10. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    11. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    12. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    13. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    14. Wat is DVI?
    15. Nieuw (01)
    16. Leveren jullie ook in het weekend?
    17. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    18. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    19. Wat is een barebone of barebook?
    20. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    21. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    22. Waar vind ik het telefoonnummer?
    23. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    24. Wat doet Pivot software op een monitor?
    25. Centralpoint.be doet direct zaken
    26. Wat is de status van mijn terugzending?
    27. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    28. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    29. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    30. Kan ik mijn notebook upgraden?
    31. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    32. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder