• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?

    Het is niet mogelijk om uw bestelling af te halen. Wij werken met geautomatiseerde magazijnen. Deze hebben geen afhaalbalie. Indien u uw bestelling plaatst, bezorgen wij deze keurig op de door u opgegeven locatie.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    2. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    3. Wie is Centralpoint.be?
    4. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    5. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    6. Hebt u een veilige website?
    7. Leveren jullie ook onder rembours?
    8. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    9. Wat is PayPal?
    10. Wat is uw Privacybeleid?
    11. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    12. Wat is DVI?
    13. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    14. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    15. Nieuw (01)
    16. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    17. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    18. Leveren jullie ook in het weekend?
    19. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    20. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    21. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    22. Wat doet Pivot software op een monitor?
    23. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    24. Centralpoint.be doet direct zaken
    25. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    26. Wat is een barebone of barebook?
    27. Waar vind ik het telefoonnummer?
    28. Wat is de status van mijn terugzending?
    29. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    30. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    31. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    32. Kan ik mijn notebook upgraden?
    33. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    34. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder