• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Moet er worden getekend voor een levering?

    Voor bijna alle bestellingen die worden verzonden, moet u tekenen voor ontvangst. Bij bestellingen die per expresse worden verzonden gaat het om waardevolle producten. Daarom betaalt Centralpoint.be een extra bedrag om de transporteur te verplichten om enkel te leveren nadat u voor ontvangst hebt getekend. Deze maatregel dient als extra beveiliging voor onze klanten.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    2. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    3. Mastercard en Visa
    4. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    5. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    6. Wie is Centralpoint.be?
    7. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    8. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    9. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    10. Hebt u een veilige website?
    11. Betalen met Bancontact
    12. Verzonden distri (25)
    13. Kan ik een product retourneren?
    14. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    15. Hoe werkt Bancontact?
    16. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    17. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    18. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    19. Wacht op autorisatie (81)
    20. Wacht op goedkeuring (80)
    21. Wat is uw Privacybeleid?
    22. Kan ik een Bancontact betaling terugdraaien?
    23. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    24. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    25. Krijg ik mijn geld terug?
    26. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    27. Betalen via uw PayPal-rekening
    28. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    29. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    30. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    31. Wat is DVI?
    32. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    33. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    34. Verzonden-onbevestigd
    35. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    36. Kan ik een product terugbrengen?
    37. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    38. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    39. Wordt verwerkt (20)
    40. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    41. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    42. Bestellen (21)
    43. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    44. Wat zijn herstockagekosten?
    45. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    46. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    47. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    48. De producten opsturen
    49. Goedgekeurd (10)
    50. Deellevering (30)
    51. Verzenden mislukt (05)
    52. Kan ik een product reserveren?
    53. Zijn de prijzen exclusief btw?
    54. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    55. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    56. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    57. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder