• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Moet er worden getekend voor een levering?

    Voor bijna alle bestellingen die worden verzonden, moet u tekenen voor ontvangst. Bij bestellingen die per expresse worden verzonden gaat het om waardevolle producten. Daarom betaalt Centralpoint.be een extra bedrag om de transporteur te verplichten om enkel te leveren nadat u voor ontvangst hebt getekend. Deze maatregel dient als extra beveiliging voor onze klanten.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    2. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    3. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    4. Mastercard en Visa
    5. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    6. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    7. Wie is Centralpoint.be?
    8. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    9. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    10. Hebt u een veilige website?
    11. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    12. Verzonden distri (25)
    13. Betalen met Bancontact Mister Cash
    14. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    15. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    16. Kan ik een product retourneren?
    17. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    18. Wacht op autorisatie (81)
    19. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    20. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    21. Wat is uw Privacybeleid?
    22. Wacht op goedkeuring (80)
    23. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    24. Kan ik een Bancontact Mister Cash betaling terugdraaien?
    25. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    26. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    27. Betalen via uw PayPal-rekening
    28. Krijg ik mijn geld terug?
    29. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    30. Wat is DVI?
    31. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    32. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    33. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    34. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    35. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.be?
    36. Wordt verwerkt (20)
    37. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    38. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    39. Kan ik een product terugbrengen?
    40. Bestellen (21)
    41. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    42. Wat zijn herstockagekosten?
    43. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    44. Verzonden-onbevestigd
    45. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    46. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    47. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    48. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    49. De producten opsturen
    50. Verzenden mislukt (05)
    51. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    52. Kan ik een product reserveren?
    53. Goedgekeurd (10)
    54. Deellevering (30)
    55. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    56. Zijn de prijzen exclusief btw?
    57. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    58. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder