• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Moet er worden getekend voor een levering?

    Voor bijna alle bestellingen die worden verzonden, moet u tekenen voor ontvangst. Bij bestellingen die per expresse worden verzonden gaat het om waardevolle producten. Daarom betaalt Centralpoint.be een extra bedrag om de transporteur te verplichten om enkel te leveren nadat u voor ontvangst hebt getekend. Deze maatregel dient als extra beveiliging voor onze klanten.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    2. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    3. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    4. Mastercard en Visa
    5. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    6. Wie is Centralpoint?
    7. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    8. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    9. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    10. Hebt u een veilige website?
    11. Betalen met Bancontact
    12. Verzonden distri (25)
    13. Kan ik een product retourneren?
    14. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    15. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    16. Hoe werkt Bancontact?
    17. Wacht op autorisatie (81)
    18. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    19. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    20. Kan ik een Bancontact betaling terugdraaien?
    21. Wacht op goedkeuring (80)
    22. Wat is uw Privacybeleid?
    23. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    24. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    25. Krijg ik mijn geld terug?
    26. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    27. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    28. Betalen via uw PayPal-rekening
    29. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    30. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    31. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    32. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    33. Wat is DVI?
    34. Verzonden-onbevestigd
    35. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    36. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    37. Kan ik een product terugbrengen?
    38. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    39. Wordt verwerkt (20)
    40. Bestellen (21)
    41. Wat zijn herstockagekosten?
    42. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    43. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    44. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    45. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    46. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    47. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    48. Verzenden mislukt (05)
    49. De producten opsturen
    50. Goedgekeurd (10)
    51. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    52. Deellevering (30)
    53. Zijn de prijzen exclusief btw?
    54. Kan ik een product reserveren?
    55. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    56. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    57. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder