• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)

    live chat

    Moet ik een driver installeren voor een monitor?

    Alle monitoren zijn plug-and-play. Bij een modern plug-and-play besturingssysteem (vanaf Win95 SR2) is het niet noodzakelijk om een speciale driver voor de monitor te installeren, want de belangrijkste info wordt al automatisch uitgewisseld tussen uw systeem en de monitor. De driver is namelijk niet veel meer dan een tabel met maximale verversingsfrequenties bij bepaalde resoluties. De driver bevat echter ook het kleurenprofiel van uw monitor, dat bij Windows-besturingssystemen kan worden geïnstalleerd.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    2. Wie is Centralpoint.be?
    3. Moet er worden getekend voor een levering?
    4. Betalen met Bancontact Mister Cash
    5. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    6. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    7. Betalen via uw PayPal-rekening
    8. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    9. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    10. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    11. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    12. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    13. Wat doet Pivot software op een monitor?
    14. Wat zijn herstockagekosten?
    15. Bestellen (21)
    16. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    17. De producten opsturen
    18. Kan ik een product reserveren?
    19. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder