• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad

    ThinkCentres en Thinkpads zijn in meerdere taalvarianten verkrijgbaar voor de buitenlandse markt. Het juiste artikelnummer is afhankelijk van de varianten in taal van software, keyboard en powercords. In dit overzicht kunt u vinden uit welke meest voorkomende taalvarianten u kunt kiezen. De varianten kunt u in het artikelnummer aan de laatste twee letters herkennen.

    ND = Software Nederlands / Keyboard Nederlands
    NH = Software Nederlands / Keyboard US International
    NU = Software Engels / Keyboard US Engels
    NI = Software Engels / Keyboard US International

    ThinkCentres en Thinkpads zijn in meerdere taalvarianten verkrijgbaar voor de buitenlandse markt. Het juiste artikelnummer is afhankelijk van de taalvarianten voor software, toetsenbord en netsnoeren. In dit overzicht kunt u zien uit welke meest voorkomende taalvarianten u kunt kiezen. De varianten kunt u in het artikelnummer aan de laatste twee letters herkennen.

    ND = software Nederlands / toetsenbord Belgisch
    NH = software Nederlands / toetsenbord
    VS Internationaal NU = software Engels / toetsenbord VS Engels
    NI = software Engels / toetsenbord VS Internationaal

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Mastercard en Visa
    2. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    3. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    4. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    5. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    6. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    7. Kan ik mijn notebook upgraden?
    8. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    9. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder