• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?

    Brengt Centralpoint.be bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    Ja, Centralpoint.be heeft zich toegelegd op het snel en zorgvuldig afleveren van uw bestellingen. Voor het verzendklaar maken, controleren, transporteren en bezorgen van uw bestelling betaalt u een bijdrage. Deze bijdrage is afhankelijk van het orderbedrag:

    Orderwaarde tussen EUR 0,- en 24,99 excl. btw: de verzendkosten bedragen EUR 1,99 excl. btw
    Orderwaarde vanaf dan EUR 25,- excl. btw: uw verzending is GRATIS

    Uitzonderingen hierop vormen producten waar een bijzondere manier van transport wordt gebruikt om te garanderen dat het product u in goede staat bereikt. Denkt u hierbij aan verzendingen van zeer grote monitoren of TV's. Indien u zeker wilt zijn van de hoogte van de verzendkosten kunt u altijd contact opnemen met ons verkoopteam.

    Wij heffen BTW over de verzendkosten, omdat de Belastingdienst dit verplicht stelt.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    6. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    7. Mastercard en Visa
    8. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    10. Wie is Centralpoint.be?
    11. Hoe kan ik achteraf betalen?
    12. Moet er worden getekend voor een levering?
    13. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    14. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    15. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    16. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    17. Hebt u een veilige website?
    18. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    19. Verzonden distri (25)
    20. Betalen met Bancontact Mister Cash
    21. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    22. Leveren jullie ook onder rembours?
    23. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    24. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    25. Hoe maak ik een account aan?
    26. Kan ik een product retourneren?
    27. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    28. Wat is PayPal?
    29. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    30. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    31. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    32. Wacht op autorisatie (81)
    33. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    34. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    35. Wat is uw Privacybeleid?
    36. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    37. Wacht op goedkeuring (80)
    38. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    39. Kan ik een Bancontact Mister Cash betaling terugdraaien?
    40. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    41. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    42. Krijg ik mijn geld terug?
    43. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    44. Betalen via uw PayPal-rekening
    45. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    46. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    47. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    48. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    49. Wat is DVI?
    50. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.be?
    51. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    52. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    53. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    54. Nieuw (01)
    55. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    56. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    57. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    58. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    59. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    60. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    61. Verzonden (60)
    62. In welke landen leveren jullie?
    63. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.be?
    64. Leveren jullie ook in het weekend?
    65. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    66. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    67. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    68. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    69. Kan ik een product terugbrengen?
    70. Een terugzendingsnummer aanvragen
    71. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    72. Wordt verwerkt (20)
    73. Tegenstrijdigheden consumenten
    74. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    75. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    76. Wat doet Pivot software op een monitor?
    77. Verzonden-onbevestigd
    78. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    79. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact/ Mister Cash?
    80. Centralpoint.be doet direct zaken
    81. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    82. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    83. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    84. Bestellen (21)
    85. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    86. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    87. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    88. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    89. LCD of plasma… wat te kiezen?
    90. Wat is een s-video signaal?
    91. Wat is een barebone of barebook?
    92. Wat zijn herstockagekosten?
    93. Waar vind ik het telefoonnummer?
    94. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    95. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    96. Wat is de status van mijn terugzending?
    97. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    98. Offerte (75)
    99. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    100. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    101. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    102. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    103. Kan ik een bestelling wijzigen?
    104. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    105. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    106. Leveren jullie binnen de Benelux?
    107. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    108. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    109. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    110. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    111. Leveren jullie internationaal?
    112. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    113. De producten opsturen
    114. Geannuleerd (90)
    115. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    116. Verzenden mislukt (05)
    117. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    118. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    119. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    120. Credithold (82)
    121. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    122. Bestelling staat nog op status 80
    123. Kan ik mijn notebook upgraden?
    124. Bescherming tegen elektronische fraude
    125. Goedgekeurd (10)
    126. Kan ik een product reserveren?
    127. Deellevering (30)
    128. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    129. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    130. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    131. Wat is het postadres van Centralpoint.be?
    132. Offerte aanvraag (70)
    133. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    134. Zijn de prijzen exclusief btw?
    135. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    136. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    137. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    138. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    139. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    140. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    141. Verkoopt Centralpoint.be abonnementen?
    142. Zit er een USB kabel bij mijn printer?
    143. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder