• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 1 219,- excl. btw
    264,99 incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?

    Brengt Centralpoint.be bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    Ja, Centralpoint.be heeft zich toegelegd op het snel en zorgvuldig afleveren van uw bestellingen. Voor het verzendklaar maken, controleren, transporteren en bezorgen van uw bestelling betaalt u een bijdrage. Deze bijdrage is afhankelijk van het orderbedrag:

    Orderwaarde tussen EUR 0,- en 24,99 excl. btw: de verzendkosten bedragen EUR 1,99 excl. btw
    Orderwaarde vanaf dan EUR 25,- excl. btw: uw verzending is GRATIS

    Uitzonderingen hierop vormen producten waar een bijzondere manier van transport wordt gebruikt om te garanderen dat het product u in goede staat bereikt. Denkt u hierbij aan verzendingen van zeer grote monitoren of TV's. Indien u zeker wilt zijn van de hoogte van de verzendkosten kunt u altijd contact opnemen met ons verkoopteam.

    Wij heffen BTW over de verzendkosten, omdat de Belastingdienst dit verplicht stelt.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    6. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    7. Mastercard en Visa
    8. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    10. Wie is Centralpoint.be?
    11. Hoe kan ik achteraf betalen?
    12. Moet er worden getekend voor een levering?
    13. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    14. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    15. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    16. Hebt u een veilige website?
    17. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    18. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    19. Verzonden distri (25)
    20. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    21. Betalen met Bancontact Mister Cash
    22. Leveren jullie ook onder rembours?
    23. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    24. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    25. Hoe maak ik een account aan?
    26. Kan ik een product retourneren?
    27. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    28. Wat is PayPal?
    29. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    30. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    31. Wacht op autorisatie (81)
    32. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    33. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    34. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    35. Wat is uw Privacybeleid?
    36. Wacht op goedkeuring (80)
    37. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    38. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    39. Kan ik een Bancontact Mister Cash betaling terugdraaien?
    40. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    41. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    42. Betalen via uw PayPal-rekening
    43. Krijg ik mijn geld terug?
    44. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    45. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    46. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.be?
    47. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    48. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    49. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    50. Wat is DVI?
    51. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    52. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    53. Nieuw (01)
    54. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    55. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    56. Verzonden (60)
    57. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    58. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    59. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    60. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    61. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    62. In welke landen leveren jullie?
    63. Leveren jullie ook in het weekend?
    64. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.be?
    65. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    66. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    67. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    68. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    69. Wordt verwerkt (20)
    70. Een terugzendingsnummer aanvragen
    71. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    72. Tegenstrijdigheden consumenten
    73. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    74. Kan ik een product terugbrengen?
    75. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    76. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    77. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    78. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact/ Mister Cash?
    79. Wat doet Pivot software op een monitor?
    80. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    81. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    82. Centralpoint.be doet direct zaken
    83. Bestellen (21)
    84. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    85. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    86. Verzonden-onbevestigd
    87. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    88. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    89. Wat is een s-video signaal?
    90. Wat is een barebone of barebook?
    91. LCD of plasma… wat te kiezen?
    92. Wat zijn herstockagekosten?
    93. Waar vind ik het telefoonnummer?
    94. Offerte (75)
    95. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    96. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    97. Wat is de status van mijn terugzending?
    98. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    99. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    100. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    101. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    102. Kan ik een bestelling wijzigen?
    103. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    104. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    105. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    106. Leveren jullie binnen de Benelux?
    107. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    108. Geannuleerd (90)
    109. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    110. Leveren jullie internationaal?
    111. De producten opsturen
    112. Verzenden mislukt (05)
    113. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    114. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    115. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    116. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    117. Credithold (82)
    118. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    119. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    120. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    121. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    122. Bestelling staat nog op status 80
    123. Deellevering (30)
    124. Kan ik mijn notebook upgraden?
    125. Bescherming tegen elektronische fraude
    126. Goedgekeurd (10)
    127. Kan ik een product reserveren?
    128. Offerte aanvraag (70)
    129. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    130. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    131. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    132. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    133. Zijn de prijzen exclusief btw?
    134. Wat is het postadres van Centralpoint.be?
    135. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    136. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    137. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    138. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    139. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    140. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    141. Verkoopt Centralpoint.be abonnementen?
    142. Zit er een USB kabel bij mijn printer?
    143. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder