• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?

    Centralpoint.be rekent inderdaad WEEE taksen aan afhankelijk van het soort product. De van toepassing zijnde taksen worden door de fabrikant afgedragen aan de instanties die deze taksen beheren. Indien één of meerdere taksen van toepassing is/zijn wordt dit getoond bij de prijs in de productpresentatie.

    De volgende WEEE taksen (Waste of Electrical and Electronical Equipment) kunnen aan u worden doorberekend:

    Auvibel:
    Auvibel is de collectieve beheersvennootschap voor het kopiëren voor eigen gebruik van geluids- en audiovisuele werken in België. Er wordt aan u een bijdrage gevraagd afhankelijk van het opname-medium.

    Bebat:
    Bebat heeft tot doel alle types gebruikte accu's en batterijen te verzamelen om ze opnieuw een nuttige toepassing te geven. Daarom wordt er aan u een bijdrage gevraagd van € 0,15 incl. BTW per batterij.

    Recupel:
    Recupel zorgt voor de recyclage van afgedankte elektrische en elektronische apparaten. Bijgevolg betaalt u een recyclagebijdrage bij aankoop van een nieuw toestel.

    Reprobel:
    Reprobel zorgt voor het beheer van de kopieerrechten. Dit zijn vergoedingen verschuldigd aan auteurs en uitgevers voor het kopiëren voor privé-gebruik of didactisch gebruik van werken die op grafische of op soortgelijke wijze zijn vastgelegd. Deze vergoeding is van toepassing op kopieermachines, faxen en multifunctionele toestellen. De bijdrage is afhankelijk van de snelheid en de grootte van het toestel maar maximum 2 % van de verkoopprijs van het toestel bedragen.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    5. Mastercard en Visa
    6. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    7. Wie is Centralpoint?
    8. Moet er worden getekend voor een levering?
    9. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    10. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    11. Hebt u een veilige website?
    12. Leveren jullie ook onder rembours?
    13. Betalen met Bancontact
    14. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    15. Wat is PayPal?
    16. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    17. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    18. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    19. Wat is uw Privacybeleid?
    20. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    21. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    22. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    23. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    24. Betalen via uw PayPal-rekening
    25. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    26. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    27. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    28. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    29. Wat is DVI?
    30. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    31. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    32. Nieuw (01)
    33. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    34. Leveren jullie ook in het weekend?
    35. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    36. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    37. Wat is een barebone of barebook?
    38. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    39. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    40. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    41. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    42. Waar vind ik het telefoonnummer?
    43. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    44. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    45. LCD of plasma… wat te kiezen?
    46. Wat doet Pivot software op een monitor?
    47. Wat zijn herstockagekosten?
    48. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    49. Centralpoint.be doet direct zaken
    50. Wat is de status van mijn terugzending?
    51. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    52. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    53. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    54. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    55. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    56. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    57. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    58. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    59. Kan ik mijn notebook upgraden?
    60. Kan ik een product reserveren?
    61. Wat is het postadres van Centralpoint.be?
    62. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    63. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    64. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    65. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    66. Verkoopt Centralpoint.be abonnementen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder