• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)

    live chat

    Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?

    Retail: is de meest uitgebreide versie van het product. U koopt bijvoorbeeld een videokaart en krijgt daarbij een beschrijving, cd met software en toebehoren.

    Bulk: (los onderdeel) is nog altijd een retailproduct, maar deze keer zonder alle (vaak overbodige) franje, waardoor het product een stuk goedkoper wordt. Het kan echter zijn dat er in de verpakking geen kabel zit om het product aan te sluiten of dat u bijvoorbeeld de software zelf van de fabrikantenwebsite moet downloaden.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    2. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    3. Wie is Centralpoint.be?
    4. Hoe kan ik achteraf betalen?
    5. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    6. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    7. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    8. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    9. Hebt u een veilige website?
    10. Leveren jullie ook onder rembours?
    11. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    12. Kan ik een product retourneren?
    13. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    14. Wat is PayPal?
    15. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    16. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    17. Wacht op autorisatie (81)
    18. Wat is uw Privacybeleid?
    19. Krijg ik mijn geld terug?
    20. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    21. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    22. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    23. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    24. Wat is DVI?
    25. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    26. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    27. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    28. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    29. In welke landen leveren jullie?
    30. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    31. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    32. Verzonden-onbevestigd
    33. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    34. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    35. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    36. Wat is een barebone of barebook?
    37. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    38. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    39. Wat doet Pivot software op een monitor?
    40. Wat zijn herstockagekosten?
    41. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    42. LCD of plasma… wat te kiezen?
    43. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    44. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    45. Offerte (75)
    46. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    47. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    48. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    49. Leveren jullie internationaal?
    50. Leveren jullie binnen de Benelux?
    51. De producten opsturen
    52. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    53. Kan ik een product reserveren?
    54. Kan ik mijn notebook upgraden?
    55. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    56. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    57. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    58. Offerte aanvraag (70)
    59. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    60. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    61. Kan ik als particulier bestellen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder