• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker

    Prijzen kunnen dagelijks worden aangepast. De prijzen op onze website zijn altijd de geldige prijzen. Indien u ergens anders een lagere prijs ziet dan u op onze website kunt terugvinden, kunt u ons altijd contacteren op het telefoonnummer 011 - 988 360. Wij zullen dan proberen om u de lagere prijs aan te bieden.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Mastercard en Visa
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    10. Wie is Centralpoint.be?
    11. Hoe kan ik achteraf betalen?
    12. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    13. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    14. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    15. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    16. Hebt u een veilige website?
    17. Betalen met Bancontact Mister Cash
    18. Verzonden distri (25)
    19. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    20. Hoe maak ik een account aan?
    21. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    22. Kan ik een product retourneren?
    23. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    24. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    25. Wat is PayPal?
    26. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    27. Wacht op autorisatie (81)
    28. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    29. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    30. Wat is uw Privacybeleid?
    31. Wacht op goedkeuring (80)
    32. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    33. Krijg ik mijn geld terug?
    34. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    35. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    36. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    37. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    38. Betalen via uw PayPal-rekening
    39. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    40. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.be?
    41. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    42. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    43. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    44. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    45. Wat is DVI?
    46. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    47. Verzonden (60)
    48. Nieuw (01)
    49. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    50. Leveren jullie ook in het weekend?
    51. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    52. Verzonden-onbevestigd
    53. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    54. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    55. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    56. Kan ik een product terugbrengen?
    57. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    58. Een terugzendingsnummer aanvragen
    59. Tegenstrijdigheden consumenten
    60. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    61. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    62. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    63. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    64. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    65. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    66. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    67. Centralpoint.be doet direct zaken
    68. Waar vind ik het telefoonnummer?
    69. Bestellen (21)
    70. Wat doet Pivot software op een monitor?
    71. Wat zijn herstockagekosten?
    72. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    73. LCD of plasma… wat te kiezen?
    74. Wat is de status van mijn terugzending?
    75. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    76. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    77. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    78. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    79. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    80. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    81. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    82. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    83. Kan ik een bestelling wijzigen?
    84. Credithold (82)
    85. De producten opsturen
    86. Verzenden mislukt (05)
    87. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    88. Geannuleerd (90)
    89. Deellevering (30)
    90. Bestelling staat nog op status 80
    91. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    92. Kan ik een product reserveren?
    93. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    94. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    95. Kan ik mijn notebook upgraden?
    96. Offerte aanvraag (70)
    97. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    98. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    99. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    100. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    101. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    102. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    103. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder