• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker

    Prijzen kunnen dagelijks worden aangepast. De prijzen op onze website zijn altijd de geldige prijzen. Indien u ergens anders een lagere prijs ziet dan u op onze website kunt terugvinden, kunt u ons altijd contacteren op het telefoonnummer 011 - 988 360. Wij zullen dan proberen om u de lagere prijs aan te bieden.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Mastercard en Visa
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    10. Wie is Centralpoint.be?
    11. Hoe kan ik achteraf betalen?
    12. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    13. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    14. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    15. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    16. Hebt u een veilige website?
    17. Betalen met Bancontact Mister Cash
    18. Verzonden distri (25)
    19. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    20. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    21. Hoe maak ik een account aan?
    22. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    23. Kan ik een product retourneren?
    24. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    25. Wat is PayPal?
    26. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    27. Wacht op autorisatie (81)
    28. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    29. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    30. Wat is uw Privacybeleid?
    31. Wacht op goedkeuring (80)
    32. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    33. Krijg ik mijn geld terug?
    34. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    35. Betalen via uw PayPal-rekening
    36. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    37. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    38. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    39. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    40. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.be?
    41. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    42. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    43. Wat is DVI?
    44. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    45. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    46. Nieuw (01)
    47. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    48. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    49. Verzonden (60)
    50. Leveren jullie ook in het weekend?
    51. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    52. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    53. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    54. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    55. Verzonden-onbevestigd
    56. Kan ik een product terugbrengen?
    57. Tegenstrijdigheden consumenten
    58. Een terugzendingsnummer aanvragen
    59. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    60. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    61. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    62. Wat doet Pivot software op een monitor?
    63. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    64. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    65. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    66. Centralpoint.be doet direct zaken
    67. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    68. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    69. Bestellen (21)
    70. LCD of plasma… wat te kiezen?
    71. Wat zijn herstockagekosten?
    72. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    73. Waar vind ik het telefoonnummer?
    74. Wat is de status van mijn terugzending?
    75. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    76. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    77. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    78. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    79. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    80. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    81. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    82. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    83. Kan ik een bestelling wijzigen?
    84. De producten opsturen
    85. Geannuleerd (90)
    86. Verzenden mislukt (05)
    87. Credithold (82)
    88. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    89. Bestelling staat nog op status 80
    90. Kan ik een product reserveren?
    91. Deellevering (30)
    92. Kan ik mijn notebook upgraden?
    93. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    94. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    95. Offerte aanvraag (70)
    96. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    97. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    98. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    99. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    100. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    101. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    102. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    103. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder