• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker

    Prijzen kunnen dagelijks worden aangepast. De prijzen op onze website zijn altijd de geldige prijzen. Indien u ergens anders een lagere prijs ziet dan u op onze website kunt terugvinden, kunt u ons altijd contacteren op het telefoonnummer 016 - 796 200. Wij zullen dan proberen om u de lagere prijs aan te bieden.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Mastercard en Visa
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    9. Wie is Centralpoint?
    10. Hoe kan ik achteraf betalen?
    11. Hoe maak ik een account aan?
    12. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    13. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Hebt u een veilige website?
    16. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    17. Betalen met Bancontact
    18. Verzonden distri (25)
    19. Voor wie is Bancontact?
    20. Kan ik een product retourneren?
    21. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    22. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    23. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    24. Hoe werkt Bancontact?
    25. Wacht op autorisatie (81)
    26. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    27. Wacht op goedkeuring (80)
    28. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    29. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    30. Wat is uw Privacybeleid?
    31. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    32. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    33. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    34. Krijg ik mijn geld terug?
    35. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    36. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    37. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    38. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    39. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    40. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    41. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    42. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    43. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    44. Verzonden (60)
    45. Wat is DVI?
    46. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    47. Verzonden-onbevestigd
    48. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    49. Tegenstrijdigheden consumenten
    50. Leveren jullie ook in het weekend?
    51. Nieuw (01)
    52. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    53. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    54. Een terugzendingsnummer aanvragen
    55. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    56. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    57. Heeft Centralpoint een showroom?
    58. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    59. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    60. Kan ik een product terugbrengen?
    61. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    62. Bestellen (21)
    63. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    64. Waar vind ik het telefoonnummer?
    65. Wat is de status van mijn terugzending?
    66. Wat zijn herstockagekosten?
    67. Centralpoint doet direct zaken
    68. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    69. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    70. LCD of plasma… wat te kiezen?
    71. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    72. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    73. Wat doet Pivot software op een monitor?
    74. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    75. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    76. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    77. Kan ik een bestelling wijzigen?
    78. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    79. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    80. Credithold (82)
    81. Verzenden mislukt (05)
    82. De producten opsturen
    83. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    84. Bestelling staat nog op status 80
    85. Geannuleerd (90)
    86. Rekent Centralpoint ook WEEE taksen?
    87. Kan ik mijn notebook upgraden?
    88. Wat is het postadres van Centralpoint?
    89. Deellevering (30)
    90. Kan ik een product reserveren?
    91. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    92. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    93. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    94. Offerte aanvraag (70)
    95. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    96. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    97. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    98. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    99. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    100. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    101. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder