• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker

    Prijzen kunnen dagelijks worden aangepast. De prijzen op onze website zijn altijd de geldige prijzen. Indien u ergens anders een lagere prijs ziet dan u op onze website kunt terugvinden, kunt u ons altijd contacteren op het telefoonnummer 011 - 988 360. Wij zullen dan proberen om u de lagere prijs aan te bieden.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Mastercard en Visa
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    10. Wie is Centralpoint.be?
    11. Hoe kan ik achteraf betalen?
    12. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    13. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    14. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    15. Hebt u een veilige website?
    16. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    17. Verzonden distri (25)
    18. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    19. Betalen met Bancontact Mister Cash
    20. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    21. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    22. Kan ik een product retourneren?
    23. Hoe maak ik een account aan?
    24. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    25. Wacht op autorisatie (81)
    26. Wat is PayPal?
    27. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    28. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    29. Wat is uw Privacybeleid?
    30. Wacht op goedkeuring (80)
    31. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    32. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    33. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    34. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    35. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    36. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.be?
    37. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    38. Betalen via uw PayPal-rekening
    39. Krijg ik mijn geld terug?
    40. Wat is DVI?
    41. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    42. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    43. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    44. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    45. Nieuw (01)
    46. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    47. Verzonden (60)
    48. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    49. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    50. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    51. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    52. Leveren jullie ook in het weekend?
    53. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    54. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    55. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    56. Wat doet Pivot software op een monitor?
    57. Tegenstrijdigheden consumenten
    58. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    59. Een terugzendingsnummer aanvragen
    60. Centralpoint.be doet direct zaken
    61. Kan ik een product terugbrengen?
    62. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    63. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    64. Bestellen (21)
    65. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    66. Verzonden-onbevestigd
    67. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    68. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    69. Wat zijn herstockagekosten?
    70. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    71. Waar vind ik het telefoonnummer?
    72. LCD of plasma… wat te kiezen?
    73. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    74. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    75. Wat is de status van mijn terugzending?
    76. Kan ik een bestelling wijzigen?
    77. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    78. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    79. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    80. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    81. De producten opsturen
    82. Geannuleerd (90)
    83. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    84. Verzenden mislukt (05)
    85. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    86. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    87. Credithold (82)
    88. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    89. Bestelling staat nog op status 80
    90. Kan ik een product reserveren?
    91. Kan ik mijn notebook upgraden?
    92. Deellevering (30)
    93. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    94. Offerte aanvraag (70)
    95. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    96. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    97. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    98. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    99. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    100. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    101. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    102. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder