• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • 1
    Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)

    live chat

    Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker

    Prijzen kunnen dagelijks worden aangepast. De prijzen op onze website zijn altijd de geldige prijzen. Indien u ergens anders een lagere prijs ziet dan u op onze website kunt terugvinden, kunt u ons altijd contacteren op het telefoonnummer 011 - 988 360. Wij zullen dan proberen om u de lagere prijs aan te bieden.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Mastercard en Visa
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    10. Wie is Centralpoint.be?
    11. Hoe kan ik achteraf betalen?
    12. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    13. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    14. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    15. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    16. Hebt u een veilige website?
    17. Hoe maak ik een account aan?
    18. Betalen met Bancontact Mister Cash
    19. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    20. Verzonden distri (25)
    21. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    22. Kan ik een product retourneren?
    23. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    24. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    25. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    26. Wat is PayPal?
    27. Wacht op autorisatie (81)
    28. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    29. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    30. Wacht op goedkeuring (80)
    31. Wat is uw Privacybeleid?
    32. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    33. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    34. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    35. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    36. Krijg ik mijn geld terug?
    37. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    38. Betalen via uw PayPal-rekening
    39. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    40. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.be?
    41. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    42. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    43. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    44. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    45. Wat is DVI?
    46. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    47. Verzonden (60)
    48. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    49. Nieuw (01)
    50. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    51. Leveren jullie ook in het weekend?
    52. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    53. Verzonden-onbevestigd
    54. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    55. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    56. Kan ik een product terugbrengen?
    57. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    58. Een terugzendingsnummer aanvragen
    59. Tegenstrijdigheden consumenten
    60. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    61. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    62. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    63. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    64. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    65. Waar vind ik het telefoonnummer?
    66. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    67. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    68. Wat doet Pivot software op een monitor?
    69. Wat zijn herstockagekosten?
    70. Bestellen (21)
    71. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    72. Centralpoint.be doet direct zaken
    73. LCD of plasma… wat te kiezen?
    74. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    75. Wat is de status van mijn terugzending?
    76. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    77. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    78. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    79. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    80. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    81. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    82. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    83. Kan ik een bestelling wijzigen?
    84. De producten opsturen
    85. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    86. Credithold (82)
    87. Verzenden mislukt (05)
    88. Geannuleerd (90)
    89. Deellevering (30)
    90. Kan ik een product reserveren?
    91. Bestelling staat nog op status 80
    92. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    93. Kan ik mijn notebook upgraden?
    94. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    95. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    96. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    97. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    98. Offerte aanvraag (70)
    99. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    100. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    101. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    102. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    103. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    104. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder