• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • 2
    Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)

    live chat

    Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?

    Om veiligheidsredenen is bepaald dat wij vooruitbetaling moeten vragen. Wij willen hiermee voorkomen dat het aantal fraudegevallen te hoog oploopt. Kleine bedragen kunt u altijd via een creditcard betalen.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Mastercard en Visa
    2. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    3. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    4. Wie is Centralpoint.be?
    5. Moet er worden getekend voor een levering?
    6. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    7. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    8. Hebt u een veilige website?
    9. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    10. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    11. Wat is uw Privacybeleid?
    12. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    13. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    14. Betalen via uw PayPal-rekening
    15. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.be?
    16. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    17. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    18. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.be?
    19. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    20. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    21. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    22. Leveren jullie ook in het weekend?
    23. Kan ik een product terugbrengen?
    24. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    25. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    26. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    27. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    28. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    29. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    30. Wat zijn herstockagekosten?
    31. Centralpoint.be doet direct zaken
    32. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    33. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    34. LCD of plasma… wat te kiezen?
    35. Wat is de status van mijn terugzending?
    36. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    37. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    38. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    39. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    40. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    41. Kan ik een product reserveren?
    42. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    43. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    44. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    45. Wat is het postadres van Centralpoint.be?
    46. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    47. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    48. Verkoopt Centralpoint.be abonnementen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder