• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Wat als ik afwezig ben bij levering?

    Indien u niet aanwezig bent op het moment van levering, zal uw pakket de volgende dag opnieuw aangeboden worden.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    6. Wie is Centralpoint?
    7. Moet er worden getekend voor een levering?
    8. Hoe maak ik een account aan?
    9. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    10. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    11. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    12. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    13. Hebt u een veilige website?
    14. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    15. Voor wie is Bancontact?
    16. Kan ik een product retourneren?
    17. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    18. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    19. Hoe werkt Bancontact?
    20. Wacht op autorisatie (81)
    21. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    22. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    23. Wacht op goedkeuring (80)
    24. Wat is uw Privacybeleid?
    25. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    26. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    27. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    28. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    29. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    30. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    31. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    32. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    33. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    34. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    35. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    36. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    37. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    38. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    39. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    40. Wat is DVI?
    41. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    42. Verzonden-onbevestigd
    43. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    44. Tegenstrijdigheden consumenten
    45. Leveren jullie ook in het weekend?
    46. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    47. Een terugzendingsnummer aanvragen
    48. Heeft Centralpoint een showroom?
    49. Wat is een barebone of barebook?
    50. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    51. Kan ik een product terugbrengen?
    52. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    53. Wat is een s-video signaal?
    54. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    55. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    56. Wat zijn herstockagekosten?
    57. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    58. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    59. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    60. LCD of plasma… wat te kiezen?
    61. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    62. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    63. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    64. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    65. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    66. Leveren jullie binnen de Benelux?
    67. Bestelling staat nog op status 80
    68. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    69. Rekent Centralpoint ook WEEE taksen?
    70. Kan ik mijn notebook upgraden?
    71. Deellevering (30)
    72. Heeft Centralpoint een inpakservice?
    73. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    74. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    75. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    76. Zit er een USB kabel bij mijn printer?
    77. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder