• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Wat als ik afwezig ben bij levering?

    Indien u niet aanwezig bent op het moment van levering, zal uw pakket de volgende dag opnieuw aangeboden worden.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    6. Wie is Centralpoint?
    7. Moet er worden getekend voor een levering?
    8. Hoe maak ik een account aan?
    9. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    10. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    11. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    12. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    13. Hebt u een veilige website?
    14. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    15. Voor wie is Bancontact?
    16. Kan ik een product retourneren?
    17. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    18. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    19. Hoe werkt Bancontact?
    20. Wacht op autorisatie (81)
    21. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    22. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    23. Wacht op goedkeuring (80)
    24. Wat is uw Privacybeleid?
    25. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    26. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    27. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    28. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    29. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    30. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    31. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    32. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    33. Betalen via uw PayPal-rekening
    34. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    35. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    36. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    37. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    38. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    39. Wat is DVI?
    40. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    41. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    42. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    43. Verzonden-onbevestigd
    44. Leveren jullie ook in het weekend?
    45. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    46. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    47. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    48. Tegenstrijdigheden consumenten
    49. Wat is een barebone of barebook?
    50. Een terugzendingsnummer aanvragen
    51. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    52. Kan ik een product terugbrengen?
    53. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    54. Wat is een s-video signaal?
    55. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    56. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    57. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    58. Wat zijn herstockagekosten?
    59. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    60. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    61. LCD of plasma… wat te kiezen?
    62. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    63. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    64. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    65. Leveren jullie binnen de Benelux?
    66. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    67. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    68. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    69. Bestelling staat nog op status 80
    70. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    71. Deellevering (30)
    72. Kan ik mijn notebook upgraden?
    73. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    74. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    75. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    76. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    77. Zit er een USB kabel bij mijn printer?
    78. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder