• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?

    Als de prijs wordt verlaagd, wordt uw bestelling op verzoek bijgewerkt met de nieuwe prijs. In sommige gevallen is dit echter niet meer mogelijk. Als de prijs wordt verhoogd, ontvangt u hiervan een melding als u de bestelling probeert te verzenden. Wij moeten uw bestelling vervolgens corrigeren.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    2. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    3. Hoe maak ik een account aan?
    4. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    5. Hebt u een veilige website?
    6. Verzonden distri (25)
    7. Kan ik een product retourneren?
    8. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    9. Hoe werkt Bancontact?
    10. Wacht op autorisatie (81)
    11. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    12. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    13. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    14. Wat is uw Privacybeleid?
    15. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    16. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    17. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    18. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    19. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    20. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    21. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    22. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    23. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    24. Wat is DVI?
    25. Verzonden-onbevestigd
    26. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    27. Een terugzendingsnummer aanvragen
    28. Nieuw (01)
    29. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    30. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    31. Heeft Centralpoint een showroom?
    32. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    33. Wat zijn herstockagekosten?
    34. Wat is een s-video signaal?
    35. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    36. Wordt verwerkt (20)
    37. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    38. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    39. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    40. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    41. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    42. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    43. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    44. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    45. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    46. De producten opsturen
    47. Bescherming tegen elektronische fraude
    48. Rekent Centralpoint ook WEEE taksen?
    49. Offerte aanvraag (70)
    50. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    51. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    52. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder