• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?

    Als u een artikel bestelt dat niet meer verkrijgbaar is, kan uw bestelling niet in behandeling worden genomen. Zodra wij constateren dat uw bestelling een artikel bevat dat niet meer verkrijgbaar is, ontvangt u hierover via e-mail een bericht. Indien u het product al hebt betaald, ontvangt u van ons het volledige aankoopbedrag retour.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    8. Mastercard en Visa
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    10. Wie is Centralpoint?
    11. Hoe kan ik achteraf betalen?
    12. Moet er worden getekend voor een levering?
    13. Hoe maak ik een account aan?
    14. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    15. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    16. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    17. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    18. Hebt u een veilige website?
    19. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    20. Leveren jullie ook onder rembours?
    21. Betalen met Bancontact
    22. Verzonden distri (25)
    23. Kan ik een product retourneren?
    24. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    25. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    26. Hoe werkt Bancontact?
    27. Wat is PayPal?
    28. Wacht op autorisatie (81)
    29. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    30. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    31. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    32. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    33. Kan ik een Bancontact betaling terugdraaien?
    34. Wat is uw Privacybeleid?
    35. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    36. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    37. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    38. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    39. Krijg ik mijn geld terug?
    40. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    41. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    42. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    43. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    44. Betalen via uw PayPal-rekening
    45. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    46. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    47. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    48. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    49. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    50. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    51. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    52. Wat is DVI?
    53. Verzonden (60)
    54. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    55. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    56. In welke landen leveren jullie?
    57. Verzonden-onbevestigd
    58. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    59. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    60. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    61. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    62. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    63. Tegenstrijdigheden consumenten
    64. Wat is een barebone of barebook?
    65. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    66. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    67. Kan ik een product terugbrengen?
    68. Wordt verwerkt (20)
    69. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    70. Wat is een s-video signaal?
    71. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    72. Wat zijn herstockagekosten?
    73. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    74. Centralpoint.be doet direct zaken
    75. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    76. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    77. Wat doet Pivot software op een monitor?
    78. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    79. LCD of plasma… wat te kiezen?
    80. Offerte (75)
    81. Wat is de status van mijn terugzending?
    82. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    83. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    84. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    85. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    86. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    87. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    88. Kan ik een bestelling wijzigen?
    89. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    90. Leveren jullie internationaal?
    91. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    92. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    93. Leveren jullie binnen de Benelux?
    94. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    95. Credithold (82)
    96. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    97. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    98. Bestelling staat nog op status 80
    99. De producten opsturen
    100. Bescherming tegen elektronische fraude
    101. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    102. Kan ik mijn notebook upgraden?
    103. Kan ik een product reserveren?
    104. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    105. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    106. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    107. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    108. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    109. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    110. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    111. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    112. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    113. Kan ik als particulier bestellen?
    114. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder