• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?

    Als u een artikel bestelt dat niet meer verkrijgbaar is, kan uw bestelling niet in behandeling worden genomen. Zodra wij constateren dat uw bestelling een artikel bevat dat niet meer verkrijgbaar is, ontvangt u hierover via e-mail een bericht. Indien u het product al hebt betaald, ontvangt u van ons het volledige aankoopbedrag retour.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    8. Mastercard en Visa
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    10. Wie is Centralpoint?
    11. Hoe kan ik achteraf betalen?
    12. Moet er worden getekend voor een levering?
    13. Hoe maak ik een account aan?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    16. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    17. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    18. Hebt u een veilige website?
    19. Leveren jullie ook onder rembours?
    20. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    21. Betalen met Bancontact
    22. Verzonden distri (25)
    23. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    24. Kan ik een product retourneren?
    25. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    26. Hoe werkt Bancontact?
    27. Wat is PayPal?
    28. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    29. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    30. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    31. Wacht op autorisatie (81)
    32. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    33. Kan ik een Bancontact betaling terugdraaien?
    34. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    35. Wat is uw Privacybeleid?
    36. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    37. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    38. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    39. Krijg ik mijn geld terug?
    40. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    41. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    42. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    43. Betalen via uw PayPal-rekening
    44. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    45. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    46. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    47. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    48. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    49. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    50. Verzonden (60)
    51. Wat is DVI?
    52. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    53. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    54. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    55. In welke landen leveren jullie?
    56. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    57. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    58. Verzonden-onbevestigd
    59. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    60. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    61. Kan ik een product terugbrengen?
    62. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    63. Wat is een barebone of barebook?
    64. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    65. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    66. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    67. Wordt verwerkt (20)
    68. Tegenstrijdigheden consumenten
    69. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    70. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    71. Wat is een s-video signaal?
    72. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    73. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    74. LCD of plasma… wat te kiezen?
    75. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    76. Wat doet Pivot software op een monitor?
    77. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    78. Wat zijn herstockagekosten?
    79. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    80. Centralpoint.be doet direct zaken
    81. Offerte (75)
    82. Wat is de status van mijn terugzending?
    83. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    84. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    85. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    86. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    87. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    88. Leveren jullie binnen de Benelux?
    89. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    90. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    91. Kan ik een bestelling wijzigen?
    92. Leveren jullie internationaal?
    93. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    94. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    95. De producten opsturen
    96. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    97. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    98. Credithold (82)
    99. Bestelling staat nog op status 80
    100. Bescherming tegen elektronische fraude
    101. Kan ik mijn notebook upgraden?
    102. Kan ik een product reserveren?
    103. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    104. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    105. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    106. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    107. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    108. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    109. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    110. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    111. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    112. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    113. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    114. Kan ik als particulier bestellen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder