• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)

    live chat

    Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?

    Als u een artikel bestelt dat niet meer verkrijgbaar is, kan uw bestelling niet in behandeling worden genomen. Zodra wij constateren dat uw bestelling een artikel bevat dat niet meer verkrijgbaar is, ontvangt u hierover via e-mail een bericht. Indien u het product al hebt betaald, ontvangt u van ons het volledige aankoopbedrag retour.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Mastercard en Visa
    8. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    10. Wie is Centralpoint.be?
    11. Hoe kan ik achteraf betalen?
    12. Moet er worden getekend voor een levering?
    13. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    14. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    15. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    16. Hebt u een veilige website?
    17. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    18. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    19. Hoe maak ik een account aan?
    20. Leveren jullie ook onder rembours?
    21. Betalen met Bancontact
    22. Verzonden distri (25)
    23. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    24. Kan ik een product retourneren?
    25. Hoe werkt Bancontact?
    26. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    27. Wat is PayPal?
    28. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    29. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    30. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    31. Wacht op autorisatie (81)
    32. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    33. Wat is uw Privacybeleid?
    34. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    35. Kan ik een Bancontact betaling terugdraaien?
    36. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    37. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    38. Krijg ik mijn geld terug?
    39. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    40. Betalen via uw PayPal-rekening
    41. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    42. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    43. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    44. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    45. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    46. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    47. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    48. Wat is DVI?
    49. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    50. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    51. Verzonden (60)
    52. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    53. In welke landen leveren jullie?
    54. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    55. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    56. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    57. Verzonden-onbevestigd
    58. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    59. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    60. Kan ik een product terugbrengen?
    61. Wordt verwerkt (20)
    62. Tegenstrijdigheden consumenten
    63. Wat is een barebone of barebook?
    64. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    65. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    66. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    67. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    68. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    69. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    70. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    71. Wat is een s-video signaal?
    72. Wat doet Pivot software op een monitor?
    73. Wat zijn herstockagekosten?
    74. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    75. Centralpoint.be doet direct zaken
    76. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    77. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    78. LCD of plasma… wat te kiezen?
    79. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    80. Offerte (75)
    81. Wat is de status van mijn terugzending?
    82. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    83. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    84. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    85. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    86. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    87. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    88. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    89. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    90. Kan ik een bestelling wijzigen?
    91. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    92. Leveren jullie binnen de Benelux?
    93. Leveren jullie internationaal?
    94. De producten opsturen
    95. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    96. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    97. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    98. Credithold (82)
    99. Bescherming tegen elektronische fraude
    100. Kan ik een product reserveren?
    101. Bestelling staat nog op status 80
    102. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    103. Kan ik mijn notebook upgraden?
    104. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    105. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    106. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    107. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    108. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    109. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    110. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    111. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    112. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    113. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    114. Kan ik als particulier bestellen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder