• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?

    Als u een artikel bestelt dat niet meer verkrijgbaar is, kan uw bestelling niet in behandeling worden genomen. Zodra wij constateren dat uw bestelling een artikel bevat dat niet meer verkrijgbaar is, ontvangt u hierover via e-mail een bericht. Indien u het product al hebt betaald, ontvangt u van ons het volledige aankoopbedrag retour.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Mastercard en Visa
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    10. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    11. Wie is Centralpoint.be?
    12. Hoe kan ik achteraf betalen?
    13. Moet er worden getekend voor een levering?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    16. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    17. Hebt u een veilige website?
    18. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    19. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    20. Verzonden distri (25)
    21. Betalen met Bancontact Mister Cash
    22. Leveren jullie ook onder rembours?
    23. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    24. Kan ik een product retourneren?
    25. Hoe maak ik een account aan?
    26. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    27. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    28. Wacht op autorisatie (81)
    29. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    30. Wat is PayPal?
    31. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    32. Wat is uw Privacybeleid?
    33. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    34. Kan ik een Bancontact Mister Cash betaling terugdraaien?
    35. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    36. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    37. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    38. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    39. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    40. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    41. Betalen via uw PayPal-rekening
    42. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    43. Krijg ik mijn geld terug?
    44. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    45. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    46. Wat is DVI?
    47. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    48. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    49. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    50. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    51. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    52. Verzonden (60)
    53. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    54. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    55. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    56. In welke landen leveren jullie?
    57. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    58. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    59. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    60. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    61. Wordt verwerkt (20)
    62. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    63. Centralpoint.be doet direct zaken
    64. Tegenstrijdigheden consumenten
    65. Wat doet Pivot software op een monitor?
    66. Kan ik een product terugbrengen?
    67. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    68. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    69. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    70. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    71. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    72. Wat zijn herstockagekosten?
    73. Wat is een barebone of barebook?
    74. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    75. Verzonden-onbevestigd
    76. Offerte (75)
    77. Wat is een s-video signaal?
    78. Wat is de status van mijn terugzending?
    79. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    80. LCD of plasma… wat te kiezen?
    81. Kan ik een bestelling wijzigen?
    82. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    83. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    84. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    85. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    86. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    87. De producten opsturen
    88. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    89. Leveren jullie internationaal?
    90. Leveren jullie binnen de Benelux?
    91. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    92. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    93. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    94. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    95. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    96. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    97. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    98. Credithold (82)
    99. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    100. Bestelling staat nog op status 80
    101. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    102. Kan ik een product reserveren?
    103. Kan ik mijn notebook upgraden?
    104. Bescherming tegen elektronische fraude
    105. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    106. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    107. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    108. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    109. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    110. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    111. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    112. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    113. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder