• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?

    Als u een artikel bestelt dat niet meer verkrijgbaar is, kan uw bestelling niet in behandeling worden genomen. Zodra wij constateren dat uw bestelling een artikel bevat dat niet meer verkrijgbaar is, ontvangt u hierover via e-mail een bericht. Indien u het product al hebt betaald, ontvangt u van ons het volledige aankoopbedrag retour.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint?
    7. Mastercard en Visa
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    9. Wie is Centralpoint?
    10. Hoe maak ik een account aan?
    11. Hoe kan ik achteraf betalen?
    12. Moet er worden getekend voor een levering?
    13. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    14. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    15. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    16. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    17. Hebt u een veilige website?
    18. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    19. Leveren jullie ook onder rembours?
    20. Betalen met Bancontact
    21. Verzonden distri (25)
    22. Kan ik een product retourneren?
    23. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    24. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    25. Hoe werkt Bancontact?
    26. Wacht op autorisatie (81)
    27. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    28. Kan ik een Bancontact betaling terugdraaien?
    29. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    30. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    31. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    32. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    33. Wat is uw Privacybeleid?
    34. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    35. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    36. Krijg ik mijn geld terug?
    37. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    38. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    39. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    40. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    41. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    42. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    43. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    44. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    45. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    46. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    47. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    48. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    49. Verzonden (60)
    50. Wat is DVI?
    51. Verzonden-onbevestigd
    52. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    53. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    54. Tegenstrijdigheden consumenten
    55. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    56. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    57. In welke landen leveren jullie?
    58. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    59. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    60. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    61. Heeft Centralpoint een showroom?
    62. Kan ik een product terugbrengen?
    63. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    64. Wat is een barebone of barebook?
    65. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    66. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    67. Wat zijn herstockagekosten?
    68. Centralpoint doet direct zaken
    69. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    70. Wat is een s-video signaal?
    71. Wordt verwerkt (20)
    72. Wat is de status van mijn terugzending?
    73. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    74. LCD of plasma… wat te kiezen?
    75. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    76. Wat doet Pivot software op een monitor?
    77. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    78. Offerte (75)
    79. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    80. Kan ik een bestelling wijzigen?
    81. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    82. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    83. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    84. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    85. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    86. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    87. Leveren jullie internationaal?
    88. Credithold (82)
    89. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    90. Leveren jullie binnen de Benelux?
    91. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    92. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    93. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    94. Bestelling staat nog op status 80
    95. De producten opsturen
    96. Bescherming tegen elektronische fraude
    97. Rekent Centralpoint ook WEEE taksen?
    98. Kan ik mijn notebook upgraden?
    99. Heeft Centralpoint een inpakservice?
    100. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    101. Kan ik een product reserveren?
    102. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    103. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    104. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    105. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    106. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    107. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    108. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    109. Kan ik als particulier bestellen?
    110. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    111. Wie is de Dustin Groep
    112. Wat houdt een manco in?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder