• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?

    Als u een artikel bestelt dat niet meer verkrijgbaar is, kan uw bestelling niet in behandeling worden genomen. Zodra wij constateren dat uw bestelling een artikel bevat dat niet meer verkrijgbaar is, ontvangt u hierover via e-mail een bericht. Indien u het product al hebt betaald, ontvangt u van ons het volledige aankoopbedrag retour.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint?
    8. Mastercard en Visa
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    10. Wie is Centralpoint?
    11. Hoe kan ik achteraf betalen?
    12. Moet er worden getekend voor een levering?
    13. Hoe maak ik een account aan?
    14. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    15. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    16. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    17. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    18. Hebt u een veilige website?
    19. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    20. Leveren jullie ook onder rembours?
    21. Betalen met Bancontact
    22. Verzonden distri (25)
    23. Kan ik een product retourneren?
    24. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    25. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    26. Hoe werkt Bancontact?
    27. Wacht op autorisatie (81)
    28. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    29. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    30. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    31. Kan ik een Bancontact betaling terugdraaien?
    32. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    33. Wat is uw Privacybeleid?
    34. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    35. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    36. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    37. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    38. Krijg ik mijn geld terug?
    39. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    40. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    41. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    42. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    43. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    44. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    45. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    46. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    47. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    48. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    49. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    50. Verzonden (60)
    51. Wat is DVI?
    52. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    53. Verzonden-onbevestigd
    54. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    55. Tegenstrijdigheden consumenten
    56. In welke landen leveren jullie?
    57. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    58. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    59. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    60. Heeft Centralpoint een showroom?
    61. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    62. Wat is een barebone of barebook?
    63. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    64. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    65. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    66. Wordt verwerkt (20)
    67. Kan ik een product terugbrengen?
    68. Wat is een s-video signaal?
    69. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    70. Offerte (75)
    71. Centralpoint doet direct zaken
    72. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    73. Wat zijn herstockagekosten?
    74. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    75. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    76. LCD of plasma… wat te kiezen?
    77. Wat is de status van mijn terugzending?
    78. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    79. Wat doet Pivot software op een monitor?
    80. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    81. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    82. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    83. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    84. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    85. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    86. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    87. Kan ik een bestelling wijzigen?
    88. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    89. Leveren jullie internationaal?
    90. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    91. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    92. Credithold (82)
    93. Leveren jullie binnen de Benelux?
    94. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    95. Bestelling staat nog op status 80
    96. De producten opsturen
    97. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    98. Rekent Centralpoint ook WEEE taksen?
    99. Bescherming tegen elektronische fraude
    100. Kan ik mijn notebook upgraden?
    101. Heeft Centralpoint een inpakservice?
    102. Kan ik een product reserveren?
    103. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    104. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    105. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    106. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    107. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    108. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    109. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    110. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    111. Kan ik als particulier bestellen?
    112. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder