• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • 1
    Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?

    Als u een artikel bestelt dat niet meer verkrijgbaar is, kan uw bestelling niet in behandeling worden genomen. Zodra wij constateren dat uw bestelling een artikel bevat dat niet meer verkrijgbaar is, ontvangt u hierover via e-mail een bericht. Indien u het product al hebt betaald, ontvangt u van ons het volledige aankoopbedrag retour.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Mastercard en Visa
    9. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    10. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    11. Wie is Centralpoint.be?
    12. Hoe kan ik achteraf betalen?
    13. Moet er worden getekend voor een levering?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    16. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    17. Hebt u een veilige website?
    18. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    19. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    20. Betalen met Bancontact Mister Cash
    21. Leveren jullie ook onder rembours?
    22. Verzonden distri (25)
    23. Hoe maak ik een account aan?
    24. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    25. Kan ik een product retourneren?
    26. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    27. Wat is PayPal?
    28. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    29. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    30. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    31. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    32. Wacht op autorisatie (81)
    33. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    34. Wat is uw Privacybeleid?
    35. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    36. Kan ik een Bancontact Mister Cash betaling terugdraaien?
    37. Krijg ik mijn geld terug?
    38. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    39. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    40. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    41. Betalen via uw PayPal-rekening
    42. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    43. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    44. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    45. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    46. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    47. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    48. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    49. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    50. Wat is DVI?
    51. Verzonden (60)
    52. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    53. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    54. In welke landen leveren jullie?
    55. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    56. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    57. Verzonden-onbevestigd
    58. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    59. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    60. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    61. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    62. Kan ik een product terugbrengen?
    63. Wordt verwerkt (20)
    64. Tegenstrijdigheden consumenten
    65. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    66. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    67. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    68. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    69. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    70. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    71. Wat doet Pivot software op een monitor?
    72. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    73. Centralpoint.be doet direct zaken
    74. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    75. Wat zijn herstockagekosten?
    76. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    77. LCD of plasma… wat te kiezen?
    78. Offerte (75)
    79. Wat is een s-video signaal?
    80. Wat is een barebone of barebook?
    81. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    82. Wat is de status van mijn terugzending?
    83. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    84. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    85. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    86. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    87. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    88. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    89. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    90. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    91. Leveren jullie binnen de Benelux?
    92. Leveren jullie internationaal?
    93. Kan ik een bestelling wijzigen?
    94. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    95. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    96. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    97. De producten opsturen
    98. Credithold (82)
    99. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    100. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    101. Bescherming tegen elektronische fraude
    102. Bestelling staat nog op status 80
    103. Kan ik een product reserveren?
    104. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    105. Kan ik mijn notebook upgraden?
    106. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    107. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    108. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    109. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    110. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    111. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    112. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    113. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    114. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder