• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?

    Als u een artikel bestelt dat niet meer verkrijgbaar is, kan uw bestelling niet in behandeling worden genomen. Zodra wij constateren dat uw bestelling een artikel bevat dat niet meer verkrijgbaar is, ontvangt u hierover via e-mail een bericht. Indien u het product al hebt betaald, ontvangt u van ons het volledige aankoopbedrag retour.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Mastercard en Visa
    9. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    10. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    11. Wie is Centralpoint.be?
    12. Hoe kan ik achteraf betalen?
    13. Moet er worden getekend voor een levering?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    16. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    17. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    18. Hebt u een veilige website?
    19. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    20. Verzonden distri (25)
    21. Betalen met Bancontact Mister Cash
    22. Leveren jullie ook onder rembours?
    23. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    24. Hoe maak ik een account aan?
    25. Kan ik een product retourneren?
    26. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    27. Wat is PayPal?
    28. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    29. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    30. Wacht op autorisatie (81)
    31. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    32. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    33. Wat is uw Privacybeleid?
    34. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    35. Kan ik een Bancontact Mister Cash betaling terugdraaien?
    36. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    37. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    38. Krijg ik mijn geld terug?
    39. Betalen via uw PayPal-rekening
    40. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    41. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    42. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    43. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    44. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    45. Wat is DVI?
    46. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    47. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    48. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    49. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    50. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    51. Verzonden (60)
    52. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    53. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    54. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    55. In welke landen leveren jullie?
    56. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    57. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    58. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    59. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    60. Wordt verwerkt (20)
    61. Kan ik een product terugbrengen?
    62. Tegenstrijdigheden consumenten
    63. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    64. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    65. Wat doet Pivot software op een monitor?
    66. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    67. Verzonden-onbevestigd
    68. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    69. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    70. Centralpoint.be doet direct zaken
    71. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    72. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    73. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    74. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    75. Wat is een s-video signaal?
    76. LCD of plasma… wat te kiezen?
    77. Wat is een barebone of barebook?
    78. Wat zijn herstockagekosten?
    79. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    80. Wat is de status van mijn terugzending?
    81. Offerte (75)
    82. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    83. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    84. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    85. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    86. Kan ik een bestelling wijzigen?
    87. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    88. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    89. Leveren jullie binnen de Benelux?
    90. Leveren jullie internationaal?
    91. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    92. De producten opsturen
    93. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    94. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    95. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    96. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    97. Credithold (82)
    98. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    99. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    100. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    101. Bestelling staat nog op status 80
    102. Kan ik mijn notebook upgraden?
    103. Bescherming tegen elektronische fraude
    104. Kan ik een product reserveren?
    105. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    106. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    107. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    108. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    109. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    110. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    111. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    112. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    113. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder