• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Wat houdt de term TCO bij een monitor in?

    Bijna alle monitoren voldoen aan de TCO '95- of TCO '99-norm, wat betekent dat de monitoren aan de zwaarste eisen inzake straling, ergonomie, milieu en gezondheid voldoen. Zwarte en zilveren monitoren vallen vanwege de kleur nooit onder de TCO '03-norm.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    2. Vooruitbetalen
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Mastercard en Visa
    5. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    6. Wie is Centralpoint.be?
    7. Moet er worden getekend voor een levering?
    8. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    9. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    10. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    11. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    12. Hebt u een veilige website?
    13. Hoe maak ik een account aan?
    14. Voor wie is Bancontact?
    15. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    16. Kan ik een product retourneren?
    17. Hoe werkt Bancontact?
    18. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    19. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    20. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    21. Wacht op autorisatie (81)
    22. Wacht op goedkeuring (80)
    23. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    24. Wat is uw Privacybeleid?
    25. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    26. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    27. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    28. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    29. Betalen via uw PayPal-rekening
    30. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    31. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    32. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    33. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    34. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    35. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    36. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    37. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    38. Wat is DVI?
    39. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    40. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    41. Verzonden-onbevestigd
    42. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    43. Leveren jullie ook in het weekend?
    44. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    45. Kan ik een product terugbrengen?
    46. Een terugzendingsnummer aanvragen
    47. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    48. Tegenstrijdigheden consumenten
    49. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    50. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    51. Wat is een s-video signaal?
    52. Wat doet Pivot software op een monitor?
    53. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    54. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    55. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    56. LCD of plasma… wat te kiezen?
    57. Wat zijn herstockagekosten?
    58. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    59. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    60. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    61. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    62. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    63. Deellevering (30)
    64. Bestelling staat nog op status 80
    65. Kan ik mijn notebook upgraden?
    66. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    67. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    68. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    69. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    70. Zit er een USB kabel bij mijn printer?
    71. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    72. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder