• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?

    Het hoofdkantoor is geopend van maandag t/m donderdag van 09:00 tot 17:30 uur en op vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur.

    Wij zijn telefonisch bereikbaar op nummer 011 - 988 360.

    Bestellingen kunnen online 24 uur per dag worden geplaatst.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    4. Mastercard en Visa
    5. Wie is Centralpoint.be?
    6. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    7. Betalen met Bancontact
    8. Verzonden distri (25)
    9. Voor wie is Bancontact?
    10. Kan ik een product retourneren?
    11. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    12. Wacht op autorisatie (81)
    13. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    14. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    15. Wat is uw Privacybeleid?
    16. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    17. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    18. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.be?
    19. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    20. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    21. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    22. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    23. Wat is DVI?
    24. Leveren jullie ook in het weekend?
    25. Verzonden-onbevestigd
    26. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    27. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    28. Wat is een barebone of barebook?
    29. Tegenstrijdigheden consumenten
    30. Wordt verwerkt (20)
    31. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    32. Waar vind ik het telefoonnummer?
    33. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    34. Wat zijn herstockagekosten?
    35. Centralpoint.be doet direct zaken
    36. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    37. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    38. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    39. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    40. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    41. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    42. De producten opsturen
    43. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    44. Kan ik een product reserveren?
    45. Zijn de prijzen exclusief btw?
    46. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    47. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    48. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    49. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    50. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    51. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    52. Kan ik als particulier bestellen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder