• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Wie is de Dustin Groep

    Centralpoint maakt onderdeel uit van de Dustin Groep.

    Over Dustin

    Dustin is een toonaangevende, webgebaseerde IT-partner in de Noordse landen en de Benelux. We helpen onze klanten aan de top te blijven door de juiste IT-oplossingen te bieden, afgestemd op de behoeften van de klant.

    We bieden circa 255.000 producten met gerelateerde diensten aan bedrijven, de publieke sector en privépersonen. De verkoop in het boekjaar 2019/20 heeft zo'n 13,2 miljard Zweedse kronen opgeleverd. Iets meer dan 90 procent van de omzet kwam uit de zakelijke markt.

    Dustin heeft zo'n 2.300 werknemers en staat sinds 2015 genoteerd op Nasdaq Stockholm. Het hoofdkantoor staat in Nacka Strand, net buiten het centrum van Stockholm.

    Bezoek Dustin Group voor meer informatie

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    6. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint?
    7. Wie is Centralpoint?
    8. Hoe maak ik een account aan?
    9. Moet er worden getekend voor een levering?
    10. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    11. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    12. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    13. Leveren jullie ook onder rembours?
    14. Verzonden distri (25)
    15. Voor wie is Bancontact?
    16. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    17. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    18. Hoe werkt Bancontact?
    19. Wacht op autorisatie (81)
    20. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    21. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    22. Wacht op goedkeuring (80)
    23. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    24. Wie zit er achter Centralpoint?
    25. Wat is uw Privacybeleid?
    26. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    27. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    28. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    29. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    30. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    31. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    32. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    33. Verzonden (60)
    34. Verzonden-onbevestigd
    35. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    36. Tegenstrijdigheden consumenten
    37. In welke landen leveren jullie?
    38. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    39. Leveren jullie ook in het weekend?
    40. Een terugzendingsnummer aanvragen
    41. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    42. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    43. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    44. Bestellen (21)
    45. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    46. Wat zijn herstockagekosten?
    47. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    48. Wordt verwerkt (20)
    49. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    50. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    51. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    52. Offerte (75)
    53. Kan ik een bestelling wijzigen?
    54. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    55. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    56. Credithold (82)
    57. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    58. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    59. Verzenden mislukt (05)
    60. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    61. Bestelling staat nog op status 80
    62. Geannuleerd (90)
    63. Bescherming tegen elektronische fraude
    64. Rekent Centralpoint ook WEEE taksen?
    65. Goedgekeurd (10)
    66. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    67. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    68. Deellevering (30)
    69. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    70. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    71. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    72. Zit er een USB kabel bij mijn printer?
    73. Kan ik als particulier bestellen?
    74. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    75. Wat houdt een manco in?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder