• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen

    Centralpoint.be zal u nooit om vertrouwelijke betaalgegevens, zoals uw pincode of toegangscode voor internetbankieren, vragen. Steeds vaker proberen criminelen u te misleiden en zo te proberen om uw betaalrekening of creditcard te plunderen. Geef nooit iemand uw vertrouwelijke gegevens of wachtwoord. Centralpoint.be zal er nooit naar vragen.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Mastercard en Visa
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    9. Wie is Centralpoint?
    10. Hoe maak ik een account aan?
    11. Hoe kan ik achteraf betalen?
    12. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    13. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Hebt u een veilige website?
    16. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    17. Leveren jullie ook onder rembours?
    18. Betalen met Bancontact
    19. Verzonden distri (25)
    20. Voor wie is Bancontact?
    21. Kan ik een product retourneren?
    22. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    23. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    24. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    25. Hoe werkt Bancontact?
    26. Wacht op autorisatie (81)
    27. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    28. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    29. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    30. Wacht op goedkeuring (80)
    31. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    32. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    33. Wat is uw Privacybeleid?
    34. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    35. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    36. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    37. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    38. Krijg ik mijn geld terug?
    39. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    40. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    41. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    42. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    43. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    44. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    45. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    46. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    47. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    48. Verzonden (60)
    49. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    50. Verzonden-onbevestigd
    51. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    52. Tegenstrijdigheden consumenten
    53. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    54. Leveren jullie ook in het weekend?
    55. In welke landen leveren jullie?
    56. Nieuw (01)
    57. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    58. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    59. Een terugzendingsnummer aanvragen
    60. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    61. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    62. Kan ik een product terugbrengen?
    63. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    64. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    65. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?
    66. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    67. Waar vind ik het telefoonnummer?
    68. Bestellen (21)
    69. Wat zijn herstockagekosten?
    70. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    71. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    72. Centralpoint doet direct zaken
    73. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    74. LCD of plasma… wat te kiezen?
    75. Wat is de status van mijn terugzending?
    76. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    77. Wat doet Pivot software op een monitor?
    78. Kan ik een bestelling wijzigen?
    79. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    80. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    81. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    82. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    83. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    84. Leveren jullie internationaal?
    85. Leveren jullie binnen de Benelux?
    86. Credithold (82)
    87. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    88. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    89. Verzenden mislukt (05)
    90. Geannuleerd (90)
    91. De producten opsturen
    92. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    93. Bestelling staat nog op status 80
    94. Rekent Centralpoint ook WEEE taksen?
    95. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    96. Wat is het postadres van Centralpoint?
    97. Kan ik mijn notebook upgraden?
    98. Deellevering (30)
    99. Heeft Centralpoint een inpakservice?
    100. Kan ik een product reserveren?
    101. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    102. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    103. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    104. Offerte aanvraag (70)
    105. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    106. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    107. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    108. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    109. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    110. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    111. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder