• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen

    Centralpoint.be zal u nooit om vertrouwelijke betaalgegevens, zoals uw pincode of toegangscode voor internetbankieren, vragen. Steeds vaker proberen criminelen u te misleiden en zo te proberen om uw betaalrekening of creditcard te plunderen. Geef nooit iemand uw vertrouwelijke gegevens of wachtwoord. Centralpoint.be zal er nooit naar vragen.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Mastercard en Visa
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    9. Wie is Centralpoint.be?
    10. Hoe kan ik achteraf betalen?
    11. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    12. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    13. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    14. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    15. Hebt u een veilige website?
    16. Hoe maak ik een account aan?
    17. Leveren jullie ook onder rembours?
    18. Betalen met Bancontact
    19. Verzonden distri (25)
    20. Voor wie is Bancontact?
    21. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    22. Kan ik een product retourneren?
    23. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    24. Hoe werkt Bancontact?
    25. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    26. Wat is PayPal?
    27. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    28. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    29. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    30. Wacht op autorisatie (81)
    31. Wacht op goedkeuring (80)
    32. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    33. Wat is uw Privacybeleid?
    34. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    35. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    36. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    37. Krijg ik mijn geld terug?
    38. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    39. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    40. Betalen via uw PayPal-rekening
    41. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    42. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    43. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    44. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    45. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    46. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    47. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    48. Verzonden (60)
    49. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    50. Nieuw (01)
    51. In welke landen leveren jullie?
    52. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    53. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    54. Verzonden-onbevestigd
    55. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    56. Leveren jullie ook in het weekend?
    57. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    58. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    59. Kan ik een product terugbrengen?
    60. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    61. Een terugzendingsnummer aanvragen
    62. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    63. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    64. Tegenstrijdigheden consumenten
    65. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    66. Waar vind ik het telefoonnummer?
    67. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    68. Wat doet Pivot software op een monitor?
    69. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    70. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    71. Bestellen (21)
    72. Centralpoint.be doet direct zaken
    73. Wat zijn herstockagekosten?
    74. LCD of plasma… wat te kiezen?
    75. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    76. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    77. Wat is de status van mijn terugzending?
    78. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    79. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    80. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    81. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    82. Leveren jullie binnen de Benelux?
    83. Kan ik een bestelling wijzigen?
    84. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    85. Leveren jullie internationaal?
    86. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    87. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    88. De producten opsturen
    89. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    90. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    91. Credithold (82)
    92. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    93. Deellevering (30)
    94. Verzenden mislukt (05)
    95. Geannuleerd (90)
    96. Bestelling staat nog op status 80
    97. Kan ik een product reserveren?
    98. Kan ik mijn notebook upgraden?
    99. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    100. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    101. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    102. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    103. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    104. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    105. Offerte aanvraag (70)
    106. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    107. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    108. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    109. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    110. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    111. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder