• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)

    live chat

    Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?

    Veel mensen denken dat online winkelen onveiliger is dan bij een "echte" winkel. Volgens een rapport van onderzoeksbureau Gartner is juist het tegenovergestelde waar. In 2008 worden de meeste aanvallen uitgevoerd op fysieke verkoopsystemen en in 2009 zal slechts 33% van deze systemen aan de geldende beveiligingsstandaarden voldoen. Ook criminelen hebben ontdekt dat er met sommige apparaten eenvoudig kan worden gefraudeerd. Vooral verkoopsystemen die met het internet verbonden zijn en die kaartgegevens opslaan en intelligente printersystemen die informatie bewaren, worden steeds vaker getroffen. 80% van alle beveiligingsincidenten zou binnen de winkel plaatsvinden. Qua beveiliging mogen e-commerce-sites en winkels gelijk zijn, maar de traditionele winkels bevatten nog altijd meer en betere informatie. "Je kunt miljoenen cijfers in plaats van een paar duizend krijgen, waaronder ook de gegevens van de magneetstrip. Die mag men niet bewaren, maar dat gebeurt wel."

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    6. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    7. Mastercard en Visa
    8. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    10. Wie is Centralpoint.be?
    11. Hoe kan ik achteraf betalen?
    12. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    13. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    14. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    15. Hebt u een veilige website?
    16. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    17. Hoe maak ik een account aan?
    18. Betalen met Bancontact Mister Cash
    19. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    20. Verzonden distri (25)
    21. Kan ik een product retourneren?
    22. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    23. Wat is PayPal?
    24. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    25. Wacht op autorisatie (81)
    26. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    27. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    28. Wat is uw Privacybeleid?
    29. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    30. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    31. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    32. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    33. Krijg ik mijn geld terug?
    34. Betalen via uw PayPal-rekening
    35. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    36. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.be?
    37. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    38. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    39. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    40. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    41. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    42. Wat is DVI?
    43. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    44. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.be?
    45. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    46. In welke landen leveren jullie?
    47. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    48. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    49. Leveren jullie ook in het weekend?
    50. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    51. Verzonden-onbevestigd
    52. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    53. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    54. Kan ik een product terugbrengen?
    55. Een terugzendingsnummer aanvragen
    56. Tegenstrijdigheden consumenten
    57. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact/ Mister Cash?
    58. Wordt verwerkt (20)
    59. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    60. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    61. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    62. Waar vind ik het telefoonnummer?
    63. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    64. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    65. Wat is een s-video signaal?
    66. Wat zijn herstockagekosten?
    67. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    68. Wat is een barebone of barebook?
    69. Centralpoint.be doet direct zaken
    70. LCD of plasma… wat te kiezen?
    71. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    72. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    73. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    74. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    75. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    76. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    77. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    78. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    79. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    80. De producten opsturen
    81. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    82. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    83. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    84. Deellevering (30)
    85. Kan ik een product reserveren?
    86. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    87. Kan ik mijn notebook upgraden?
    88. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    89. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    90. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    91. Zijn de prijzen exclusief btw?
    92. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    93. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    94. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder