• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?

    Veel mensen denken dat online winkelen onveiliger is dan bij een "echte" winkel. Volgens een rapport van onderzoeksbureau Gartner is juist het tegenovergestelde waar. In 2008 worden de meeste aanvallen uitgevoerd op fysieke verkoopsystemen en in 2009 zal slechts 33% van deze systemen aan de geldende beveiligingsstandaarden voldoen. Ook criminelen hebben ontdekt dat er met sommige apparaten eenvoudig kan worden gefraudeerd. Vooral verkoopsystemen die met het internet verbonden zijn en die kaartgegevens opslaan en intelligente printersystemen die informatie bewaren, worden steeds vaker getroffen. 80% van alle beveiligingsincidenten zou binnen de winkel plaatsvinden. Qua beveiliging mogen e-commerce-sites en winkels gelijk zijn, maar de traditionele winkels bevatten nog altijd meer en betere informatie. "Je kunt miljoenen cijfers in plaats van een paar duizend krijgen, waaronder ook de gegevens van de magneetstrip. Die mag men niet bewaren, maar dat gebeurt wel."

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    4. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    5. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    6. Mastercard en Visa
    7. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    8. Wie is Centralpoint?
    9. Hoe kan ik achteraf betalen?
    10. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    11. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    12. Hoe maak ik een account aan?
    13. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    14. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    15. Hebt u een veilige website?
    16. Betalen met Bancontact
    17. Verzonden distri (25)
    18. Voor wie is Bancontact?
    19. Kan ik een product retourneren?
    20. Hoe werkt Bancontact?
    21. Wat is PayPal?
    22. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    23. Wacht op autorisatie (81)
    24. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    25. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    26. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    27. Wat is uw Privacybeleid?
    28. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    29. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    30. Krijg ik mijn geld terug?
    31. Betalen via uw PayPal-rekening
    32. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    33. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    34. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    35. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    36. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    37. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    38. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    39. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    40. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    41. Wat is DVI?
    42. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    43. In welke landen leveren jullie?
    44. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    45. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    46. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    47. Leveren jullie ook in het weekend?
    48. Verzonden-onbevestigd
    49. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    50. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    51. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    52. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    53. Kan ik een product terugbrengen?
    54. Wat is een barebone of barebook?
    55. Een terugzendingsnummer aanvragen
    56. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    57. Wordt verwerkt (20)
    58. Tegenstrijdigheden consumenten
    59. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    60. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    61. Waar vind ik het telefoonnummer?
    62. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    63. Wat is een s-video signaal?
    64. LCD of plasma… wat te kiezen?
    65. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    66. Wat zijn herstockagekosten?
    67. Centralpoint.be doet direct zaken
    68. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    69. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    70. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    71. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    72. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    73. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    74. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    75. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    76. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    77. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    78. De producten opsturen
    79. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    80. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    81. Deellevering (30)
    82. Kan ik mijn notebook upgraden?
    83. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    84. Kan ik een product reserveren?
    85. Zijn de prijzen exclusief btw?
    86. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    87. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    88. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    89. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    90. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    91. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    92. Kan ik als particulier bestellen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder