• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?

    Veel mensen denken dat online winkelen onveiliger is dan bij een "echte" winkel. Volgens een rapport van onderzoeksbureau Gartner is juist het tegenovergestelde waar. In 2008 worden de meeste aanvallen uitgevoerd op fysieke verkoopsystemen en in 2009 zal slechts 33% van deze systemen aan de geldende beveiligingsstandaarden voldoen. Ook criminelen hebben ontdekt dat er met sommige apparaten eenvoudig kan worden gefraudeerd. Vooral verkoopsystemen die met het internet verbonden zijn en die kaartgegevens opslaan en intelligente printersystemen die informatie bewaren, worden steeds vaker getroffen. 80% van alle beveiligingsincidenten zou binnen de winkel plaatsvinden. Qua beveiliging mogen e-commerce-sites en winkels gelijk zijn, maar de traditionele winkels bevatten nog altijd meer en betere informatie. "Je kunt miljoenen cijfers in plaats van een paar duizend krijgen, waaronder ook de gegevens van de magneetstrip. Die mag men niet bewaren, maar dat gebeurt wel."

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    4. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    5. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    6. Mastercard en Visa
    7. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    8. Wie is Centralpoint?
    9. Hoe kan ik achteraf betalen?
    10. Hoe maak ik een account aan?
    11. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    12. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    13. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    14. Hebt u een veilige website?
    15. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    16. Betalen met Bancontact
    17. Verzonden distri (25)
    18. Voor wie is Bancontact?
    19. Kan ik een product retourneren?
    20. Hoe werkt Bancontact?
    21. Wat is PayPal?
    22. Wacht op autorisatie (81)
    23. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    24. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    25. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    26. Wat is uw Privacybeleid?
    27. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    28. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    29. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    30. Krijg ik mijn geld terug?
    31. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    32. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    33. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    34. Betalen via uw PayPal-rekening
    35. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    36. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    37. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    38. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    39. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    40. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    41. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    42. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    43. Wat is DVI?
    44. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    45. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    46. In welke landen leveren jullie?
    47. Verzonden-onbevestigd
    48. Leveren jullie ook in het weekend?
    49. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    50. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    51. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    52. Tegenstrijdigheden consumenten
    53. Wat is een barebone of barebook?
    54. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    55. Een terugzendingsnummer aanvragen
    56. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    57. Kan ik een product terugbrengen?
    58. Wordt verwerkt (20)
    59. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    60. Wat is een s-video signaal?
    61. Waar vind ik het telefoonnummer?
    62. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    63. Wat zijn herstockagekosten?
    64. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    65. Centralpoint.be doet direct zaken
    66. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    67. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    68. LCD of plasma… wat te kiezen?
    69. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    70. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    71. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    72. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    73. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    74. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    75. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    76. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    77. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    78. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    79. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    80. De producten opsturen
    81. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    82. Kan ik mijn notebook upgraden?
    83. Deellevering (30)
    84. Zijn de prijzen exclusief btw?
    85. Kan ik een product reserveren?
    86. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    87. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    88. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    89. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    90. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    91. Kan ik als particulier bestellen?
    92. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder