• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)

    live chat

    Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?

    Veel mensen denken dat online winkelen onveiliger is dan bij een "echte" winkel. Volgens een rapport van onderzoeksbureau Gartner is juist het tegenovergestelde waar. In 2008 worden de meeste aanvallen uitgevoerd op fysieke verkoopsystemen en in 2009 zal slechts 33% van deze systemen aan de geldende beveiligingsstandaarden voldoen. Ook criminelen hebben ontdekt dat er met sommige apparaten eenvoudig kan worden gefraudeerd. Vooral verkoopsystemen die met het internet verbonden zijn en die kaartgegevens opslaan en intelligente printersystemen die informatie bewaren, worden steeds vaker getroffen. 80% van alle beveiligingsincidenten zou binnen de winkel plaatsvinden. Qua beveiliging mogen e-commerce-sites en winkels gelijk zijn, maar de traditionele winkels bevatten nog altijd meer en betere informatie. "Je kunt miljoenen cijfers in plaats van een paar duizend krijgen, waaronder ook de gegevens van de magneetstrip. Die mag men niet bewaren, maar dat gebeurt wel."

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    4. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    5. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    6. Mastercard en Visa
    7. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    8. Wie is Centralpoint.be?
    9. Hoe kan ik achteraf betalen?
    10. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    11. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    12. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    13. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    14. Hebt u een veilige website?
    15. Hoe maak ik een account aan?
    16. Betalen met Bancontact
    17. Voor wie is Bancontact?
    18. Verzonden distri (25)
    19. Kan ik een product retourneren?
    20. Hoe werkt Bancontact?
    21. Wat is PayPal?
    22. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    23. Wacht op autorisatie (81)
    24. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    25. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    26. Wat is uw Privacybeleid?
    27. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    28. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    29. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    30. Krijg ik mijn geld terug?
    31. Betalen via uw PayPal-rekening
    32. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    33. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    34. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.be?
    35. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    36. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    37. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    38. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    39. Wat is DVI?
    40. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    41. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    42. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    43. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    44. In welke landen leveren jullie?
    45. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    46. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    47. Verzonden-onbevestigd
    48. Leveren jullie ook in het weekend?
    49. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    50. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    51. Een terugzendingsnummer aanvragen
    52. Kan ik een product terugbrengen?
    53. Tegenstrijdigheden consumenten
    54. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    55. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    56. Wat is een barebone of barebook?
    57. Wordt verwerkt (20)
    58. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    59. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    60. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    61. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    62. Waar vind ik het telefoonnummer?
    63. Wat is een s-video signaal?
    64. Wat zijn herstockagekosten?
    65. Centralpoint.be doet direct zaken
    66. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    67. LCD of plasma… wat te kiezen?
    68. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    69. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    70. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    71. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    72. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    73. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    74. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    75. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    76. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    77. De producten opsturen
    78. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    79. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    80. Deellevering (30)
    81. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    82. Kan ik een product reserveren?
    83. Zijn de prijzen exclusief btw?
    84. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    85. Kan ik mijn notebook upgraden?
    86. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    87. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    88. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    89. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    90. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    91. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    92. Kan ik als particulier bestellen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder