• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • Winkelwagen
  • Persbericht: Centralpoint krijgt Dell EMC Platinum Partner status

Nieuwsbericht geplaatst op 11/27/2018

Centralpoint is op 1 oktober 2018 uitgeroepen tot Dell EMC Platinum Partner. De Platinum Partner status wordt bekomen door het voldoen aan de strengste criteria, die een uitgebreide kennis van het Dell EMC portfolio en technische competenties garanderen.

Door het toekennen van de Platinum Partner status aan de Belgische vestiging van Centralpoint bevestigt Dell EMC diens uitgebreide kennis van het Dell EMC portfolio en services. Dit is onder andere het resultaat van training van het personeel, waardoor klanten met veel expertise geadviseerd kunnen worden.

Alexander Goes – Sales Manager Centralpoint België

“Het behalen van de Platinum Partner status past perfect in de ambities die we samen met Dell EMC hebben. Mede door de toevoeging van ons services portfolio gaan wij een nog grotere aanwezigheid hebben in de Corporate Markt. We willen ook steeds meer Tender Business naar ons toe trekken om ook hard te groeien in de Publieke Markt met ons dedicated Public Team. Met deze twee nieuwe groeipijlers zetten we onze torenhoge ambitie om naar de Dell EMC Titanium Status door te stomen alleen maar kracht bij. To be continued dus”.

Verder is Centralpoint dit jaar ook genomineerd voor twee Dell EMC Channel Awards, namelijk Growth Premium to the Market en Best Client Solutions Partner. De eerste award zou een erkenning zijn voor de enorme groei die Centralpoint realiseert met Dell EMC, de tweede voor het succesvol in de markt brengen van de verschillende Client Solutions van Dell EMC. De uitreiking zal plaatsvinden op 29 november tijdens het Dell Technologies Forum.

Centralpoint is genomineerd voor de Dell EMC Growth Premium to the Market en Best Client Solutions Partner awards

Over Centralpoint

Centralpoint is de grootste IT-reseller van de Benelux. Met vestigingen in Amstelveen, Nijmegen en Rotselaar bekleedt het hiermee een sterke positie in de markt. De organisatie adviseert merkonafhankelijk heel werkend Nederland en België over concrete IT-oplossingen en heeft voor elke klant een passende oplossing - of het nu gaat om circulair inkopen, e-commerce-oplossingen of dienstverlening rondom beheer, beveiliging, onderhoud en logistiek.

Beeldmateriaal: Hoge resolutie beelden

Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder