maandag 12 december 2016
    505 Games XONE0047EUR game

505 Games game: Mark McMorris Infinite Air Xbox One

Productcode: XONE0047EUR  |  EAN/UPC: 5016488129398
  • Specificaties

505 Games game: Mark McMorris Infinite Air Xbox One kenmerken

Mark McMorris Infinite Air is een totaal nieuwe aanpak voor snowboard games. Geschikt voor nieuwkomers maar ook een uitdagende game voor doorgewinterde snowboarders. Maak je klaar om op een speciaal aangelegde parkoers en diverse parken je indrukwekkende skills en tricks te tonen. Ontzagwekkende omgevingen, vloeiende snowboard manoeuvres en authentieke wedstrijden bieden een opwindende en realistische snowboard ervaring in de sneeuw. Kenmerken: - Snowboard met de bekende professionals: Vergezel top snowboarder Mark McMorris en andere professionals in de meest authentieke snowboard game die tot nu toe is uitgekomen. - Nieuwe realisme standaard voor snowboard games: Vloeiende analoge besturing en physics gebaseerde animaties zorgen voor het echte snowboard gevoel. Rekening houdend met jouw skills en eigen smaak voor creatieve trucs. - Daag je vrienden uit: Neem deel aan levensechte events en daag je vrienden uit in een tegen een battle in slopestyle , Big Air en halfpipe wedstrijden. - Oneindig aantal runs: Speciaal gegenereerde bergen en een intuitieve kaart editor leveren een oneindig aantal bergen om te verkennen. - Deel en ontdek: Deel met je vrienden jouw parkoers ervaringen online en verken de beste parken die de snowboard gemeenschap te bieden heeft.

Specificaties

505 Games game: Mark McMorris Infinite Air Xbox One specificaties
    Kenmerken