Op voorraad (4)
    505 Games XONE0048EUR game

505 Games game: Marvel Pinball Xbox One

Productcode: XONE0048EUR  |  EAN/UPC: 5060146464178
  • Specificaties

505 Games game: Marvel Pinball Xbox One kenmerken

In deze Avengers flipperkast heeft een unieke bal voor elke Avengers. Spelers moeten specifieke opdrachten voor elke bal voltooien om de wizard-modus te activeren. Zwarte weduwe, Captain America, Hawkeye, Hulk, Iron Man en Thor en Nick Fury leidt de groep in hun battle. Kenmerken: - Kijk met de Spiderman flipperkast uit voor exploderende pompoen ballen. In gevechten op leven en dood maak je gebruik van diverse gamemodes om Green Goblin, Doc Oc + Mysterio te verslaan. Spannender dan met dit Spiderman thema wordt het niet. Compleet met supergave hellingbanen, beroemde Spidey lijnen en Mary-Jane modus. - In Civil War, Iron Man en Captain America moeten spelers een kant kiezen. Ondersteun Iron Man met de Superhuman Registration Act of kies voor Captain America in de strijd tegen deze wet. Marvel's recente film Civil War brak menig box office record. - Geniet van flipperkasten die gebaseerd zijn o.a. Ant-Man en Dr. Strange, maar ook op de meest populaire Marvel personages en franchises. De Marvel Pinball collectie bestaat uit de volgende 10 flipperkasten: - Spider-Man. - Doctor Strange. - Iron Man. - Blade. - Marvels The Avengers. - World War Hulk. - Fear Itself. - Civil War. - Marvels Ant-Man. - Venom.

Specificaties

505 Games game: Marvel Pinball Xbox One specificaties
    Kenmerken