Op voorraad (1)
    505 Games 3DS0028EUR game

505 Games game: Terraria 3DS

Productcode: 3DS0028EUR  |  EAN/UPC: 8023171036977
  • Specificaties

505 Games game: Terraria 3DS kenmerken

Welkom in de wereld van Terraria. Graaf, vecht, verken en bouw! Niets is onmogelijk in dit spectaculaire avontuur. In deze game komt je meer dan een dozijn omgevingen en honderden voorwerpen en vijanden tegen. Jij bent heer en meester in Terraria, dus creeer je eigen wereld. Pak je tools en vooruit met de geit. In Terraria ben je min of meer vrij om te doen en laten wat je zelf wilt. Je kunt gaan graven en allerlei mijnen ontdekken vol schatten en gevaarlijke monsters. Alle gevonden materialen kon je vervolgens gebruiken om bouwmaterialen te produceren. Die zijn op hun beurt weer bruikbaar voor de bouw van een huis of kasteel of misschien een ondergrondse bunker. Er zullen vanzelf andere personages bij jou intrekken. Wellicht beginnen zij een winkeltje en kan je tegen gereduceerde prijzen wapens en andere spullen kopen. Alles in Terraria is volledig willekeurig. Er is geen begin, geen einde. In theorie kan dit spel voor altijd doorgaan.

Specificaties

505 Games game: Terraria 3DS specificaties
    Kenmerken