zaterdag 24 december 2016
    zaterdag 24 december 2016
    Black Bean Games PC36586 game

Black Bean Games game: Dangerous Waters (DVD-Rom)

Productcode: PC36586  |  EAN/UPC: 7350002939789

Black Bean Games game: Dangerous Waters (DVD-Rom) kenmerken

Dangerous Waters is de eerste in zijn soort, en geeft je totale controle over verschillende lucht, zee en submarine-voertuigen in een moderne omgeving. Richt je aandacht op crews en plan gecombineerde aanvallen door middel van een top-down Commanders Eye perspectief. Dangerous Waters geeft je de controle over de 10 belangrijkste marine vloten en in totaal over meer dan 270 civiele en militaire units. Dangerous Waters geeft de submarine simulatie diepte. Voor de eerste keer kun je verschillende oorlogsvoertuigen besturen zoals vliegtuigen, helicopters, schepen en onderzeeers. Deze simulator geeft je de mogelijkheid om je vijanden, boven en onder water, aan te vallen met de krachtigste oorlogsvoertuigen ter wereld. Spelers kunnen een volledig gecoordineerde aanval plannen of dit overlaten aan de geavanceerde AI en zich helemaal richten op de wapensystemen, de sonar of op andere units. De mogelijkheden zijn letterlijk eindeloos met de mission generator. Spelers kunnen door middel van deze generator levels creeeren en deze delen met de groeiende online submarine community! Kenmerken: - Multiplayer support. - Multi-station mode. - Innovatieve autocrew artificial intelligence. - Volledige voice command ondersteuning. - Echte marine units. - Cutting-edge sensor modelling and physics. - 3D engine en effecten. - Uitgebreide, wereldwijde database aangeleverd door het U.S. Naval Institute. - Volledige mission editor die ook door de designers is gebruikt. - Dynamische campagnes. - Quick mission mode.

Dangerous Waters (DVD-Rom)
    Black Bean Games
    Black Bean Games