vrijdag 10 maart 2017
    vrijdag 10 maart 2017
    Denda G19762 game

Denda game: Demon Hunter 2 Inclusief Bonusgame Demon Hunter 1 PC

Productcode: G19762  |  EAN/UPC: 8715181989762

Denda game: Demon Hunter 2 Inclusief Bonusgame Demon Hunter 1 PC kenmerken

Help Dawn, de laatste demonenjager, te voorkomen dat de demon Ragnar opnieuw zal proberen de wereld te vernietigen. Twintig jaar geleden voorkwam Dawn dat de demon Ragnar de wereld vernietigde. De afgelopen jaren heeft Dawn tal van paranormale zaken opgelost maar haar voornaamste taak is het bewaken van de poort waardoor Ragnar naar onze wereld kwam. Zijn terugkeer is voorspeld! Een oude vriend beweert dat hij Dawn kan helpen haar echte ouders te vinden maar het is niet eenvoudig hem te bereiken. Bovendien waarschuwt Dawns speciale amulet haar dat Ragnar in de buurt is. Help Dawn haar ouders te vinden en Ragnar voor eens en altijd te verslaan. Wil jij weten welke gruwelijke gebeurtenissen er twintig jaar geleden plaatsvonden? Bij dit spel krijg je Demon Hunter Chronicles from Beyond - The Untold Story, het eerste deel in deze reeks, cadeau. Kenmerken: - Bescherm de poort naar onze wereld. - Voorkom dat Ragnar terugkeert. - Help Dawn om haar ouders te vinden. - Adembenemende locaties. - Prachtige Zoek en Vind Scenes. - Volledig Nederlandstalig.

Demon Hunter 2 Inclusief Bonusgame Demon Hunter 1 PC
    15.73 EUR new
    Denda game: Demon Hunter 2 Inclusief Bonusgame Demon Hunter 1 PC Denda game: Demon Hunter 2 Inclusief Bonusgame Demon Hunter 1  PC