ook beschikbaar bij Centralpoint.nl Dit product is ook beschikbaar in Nederland
    maandag 01 januari 2018
    Denda G19311 game

Denda game: Dracula's Legacy PC

Productcode: G19311  |  EAN/UPC: 8715181989311

Denda game: Dracula's Legacy PC kenmerken

Om haar verloofde Matt te redden moet de dappere Isabella het tegen een duister heerschap en zijn lugubere onderdanen opnemen. Samen met haar verloofde Matt is het Isabella gelukt om haar angstaanjagende nachtmerries aan een oude herinnering te koppelen. De herinnering leidt naar een spookstadje waar ze op een huiveringwekkend wezen stuiten en elkaar uit het oog verliezen. Ontdek wie een spelletje met Isabella speelt en dodelijke vallen plaatst. Vecht met monsters, doorkruis kerkers vol dodelijke vampiers, voer mystieke rituelen uit en los talrijke puzzels op om Matt te redden. s-Nachts wordt het nog gevaarlijker in het spookstadje dus haast je de zon gaat bijna onder. Kenmerken: - Kerkers vol dodelijke vampiers. - Vecht met monsters. - Vind aanwijzingen en los mysteries op. - Geniet van prachtige graphics . - Volledig Nederlandstalig.

Dracula's Legacy PC
    Denda game: Dracula's Legacy PC Denda game: Dracula's Legacy  PC
    https://www.centralpoint.be/nl/videogames/denda/draculas-legacy-nl-art-g19311-num-4454455/review/ Schrijf een review en win<br>een waardebon t.w.v. &euro;100,-