zaterdag 04 februari 2017
    zaterdag 04 februari 2017
    Denda G19922 game

Denda game: Ghost Encounters, Deadwood Reloaded (Collector's Edition)

Productcode: G19922  |  EAN/UPC: 8715181989922

Denda game: Ghost Encounters, Deadwood Reloaded (Collector's Edition) kenmerken

Nadat grafrovers de geest van de gevaarlijke bandiet Blackjack bevrijden, valt het stadje Deadwood ten prooi aan een vreselijke vloek! Toen Blackjack nog leefde, vermoordde hij 21 mensen maar na het schenden van zijn graf loopt het dodental razendsnel op. De vloek verspreidt zich als een virus door de stad en steeds meer inwoners leggen het loodje. Stop de vloek van Blackjack voordat Deadwood voorgoed in een spookstad verandert. Kruip in de huid van een buitengewoon paranormaal onderzoeker en roep de afschuwelijke vloek een halt toe. Verken Deadwood en verzamel zoveel mogelijk nuttige informatie. Speciaal voor jou is Ghost Encounters: Deadwood in deze Collectors Edition in een nieuw jasje gestoken! Geniet van een nog intensere spelbeleving en ontdek tal van extra toevoegingen. Versla de bandiet Blackjack en red de inwoners van Deadwood. Kenmerken: - Verbreek de vloek van Blackjack. - Unieke puzzels en Zoek en Vind Scenes. - Een paranormaal avontuur. - Verrassende verhaalwendingen. - Verken een uitgestorven stadje. - Speciale Collectors Edition inclusief nieuwe spelinhoud, nieuwe puzzels en meer. - Volledig Nederlandstalig.

Ghost Encounters, Deadwood Reloaded (Collector's Edition)
    15.73 EUR new
    Denda game: Ghost Encounters, Deadwood Reloaded (Collector's Edition) Denda game: Ghost Encounters, Deadwood Reloaded (Collector's Edition)