dinsdag 11 april 2017
    dinsdag 11 april 2017
    Denda G00024 game

Denda game: Grim Tales, De Bruid (Big Fish Classics) PC

Productcode: G00024  |  EAN/UPC: 8715181990249

Denda game: Grim Tales, De Bruid (Big Fish Classics) PC kenmerken

Een romantische bruiloft eindigde in een nachtmerrie toen de bruid in een ijskoude rivier viel en verdween. Ontdek in dit meeslepende avontuur wat er gebeurde nadat Luisa kopje onder ging. Op haar trouwdag viel jouw zus Luisa in een snelstromende rivier. Ooggetuigen beweren dat ze geduwd werd. Hoewel velen vermoeden dat Luisa in het koude water is verdronken, is haar lichaam nooit gevonden. Jouw familie is nog altijd hevig ontdaan. Waar is Luisa? Keer terug naar de verlaten familie villa, zoek naar oude fotos en achterhaal de waarheid. Een geestverschijning helpt je om in de herinneringen van Luisa te duiken. Was ze wel gelukkig met haar verloofde Gray? Zit er meer achter haar mysterieuze verdwijning? Prachtige puzzels en tal van verborgen voorwerpen zullen uiteindelijk de verrassende waarheid onthullen. Kenmerken: - Los de verdwijning van je zus op. - Duik in de herinneringen van Luisa. - Zoek naar oude fotos. - Een mysterieus verhaal. - Heerlijk om te spelen. - Volledig Nederlandstalig.

Grim Tales, De Bruid (Big Fish Classics) PC
    15.73 EUR new
    Denda game: Grim Tales, De Bruid (Big Fish Classics) PC Denda game: Grim Tales, De Bruid (Big Fish Classics)  PC