Op voorraad (1)
    Denda G19373 game

Denda game: Living Legends, Frozen Beauty (Collector's Edition) PC

Productcode: G19373  |  EAN/UPC: 8715181989373

Denda game: Living Legends, Frozen Beauty (Collector's Edition) PC kenmerken

Een kille koningin snakt naar eeuwige schoonheid maar onderschat de kracht van zusterliefde. Kort voor jouw moeder spoorloos verdween, heb je haar beloofd goed voor jouw zusje Elisabeth te zorgen. Wanneer Elisabeth door de koningin tot troonopvolger wordt benoemd, moet ze alleen nog voor een simpele test slagen om te bewijzen dat ze de troon waardig is. Is het eigenlijk niet allemaal te mooi om waar te zijn? Elisabeth gaat een sprookjesleven tegemoet maar elk sprookje kent wel een slechterik. Is de koningin wel zo hartelijk als ze zich voordoet? Wordt Elisabeth echt haar opvolger of heeft de beeldschone koningin andere plannen? De koningin beseft echter niet hoe hecht de band tussen jou en jouw zusje is. Ga de strijd met de ijskoude vorstin aan in dit avontuurlijke sprookje. Kenmerken: - Red jouw zusje Elisabeth. - Wat is de koningin van plan? - Verken een magische omgeving. - Speel bijzondere Zoek en Vind Scenes. - Los betoverende puzzels op. - Zorg goed voor een lieve eekhoorn. - Speciale Collectors Edition inclusief bonushoofdstuk, spelgids, screensavers en meer. - Volledig Nederlandstalig.

Living Legends, Frozen Beauty (Collector's Edition) PC
    Denda game: Living Legends, Frozen Beauty (Collector's Edition) PC Denda game: Living Legends, Frozen Beauty (Collector's Edition)  PC
    https://www.centralpoint.be/nl/videogames/denda/living-legends-frozen-beauty-col-ed-nl-art-g19373-num-4269542/review/ Schrijf een review en win<br>een waardebon t.w.v. &euro;100,-