vrijdag 06 oktober 2017
    vrijdag 06 oktober 2017
    Denda G19656 game

Denda game: Lost Lands, Dark Overlord (Collector's Edition) PC

Productcode: G19656  |  EAN/UPC: 8715181989656

Denda game: Lost Lands, Dark Overlord (Collector's Edition) PC kenmerken

In een onbewaakt ogenblik wordt de kleine Jimmy ontvoerd. Help een moedige vrouw, betreed een fascinerende wereld en red Jimmy. Omdat de kleine Jimmy zo zoet met zijn teddybeer speelde, waagde Susan het om zich volledig op haar telefoongesprek te concentreren. Ze lette maar heel even niet op haar kind maar toen Susan zijn hulpgeroep hoorde, was het al te laat. Jimmy is door een vreemde kracht naar een onbekende wereld gesleurd. Tijdens de zoektocht naar Jimmy belandt Susan in een wereld die nog nooit door mensenogen is aanschouwd. Een wereld waarin magie aan de orde van de dag is en waar het onmogelijke mogelijk is. Geniet van een spel boordevol extras en zorg ervoor dat Susan haar zoontje weer veilig in haar armen kan sluiten. Kenmerken: - Help de ongeruste Susan. - Wie heeft de kleine Jimmy ontvoerd? - Sfeervolle Zoek en Vind Scenes. - Gevarieerde puzzels. - Betreed een wereld waarin magie doodgewoon is. - Ontdek welke plannen er gesmeed worden. - Speciale Collectors Edition inclusief bonushoofdstuk, spelgids, wallpapers en meer. - Volledig Nederlandstalig.

Lost Lands, Dark Overlord (Collector's Edition) PC
    Denda game: Lost Lands, Dark Overlord (Collector's Edition) PC Denda game: Lost Lands, Dark Overlord (Collector's Edition)  PC
    https://www.centralpoint.be/nl/videogames/denda/lost-lands-dark-overlord-collectors-edition-nl-art-g19656-num-3832439/review/ Schrijf een review en win<br>een waardebon t.w.v. &euro;100,-