woensdag 29 november 2017
    woensdag 29 november 2017
    Denda G19557 game

Denda game: Runaway Express Mystery incl. Sharpe Investigations PC

Productcode: G19557  |  EAN/UPC: 8715181989557

Denda game: Runaway Express Mystery incl. Sharpe Investigations PC kenmerken

Een monumentale trein vervoert ongewone passagiers die doodsbang voor de lugubere machinist zijn. Er gebeurt iets merkwaardigs op een treintentoonstelling. Terwijl Jimmy en Peggy een monumentale trein bekijken, begint de trein te rijden. Hun moeder springt net op tijd aan boord maar kan haar kinderen nergens vinden. Ze is echter niet alleen De trein is gevuld met geesten van passagiers die onder mysterieuze omstandigheden in de trein gestorven zijn. Als de bezorgde moeder haar kinderen terug wil zien, zal ze de rusteloze zielen moeten helpen. Maar hoe? Raak het spoor niet bijster tijdens deze onvergetelijke reis. Bij dit spel krijg je het meeslepende spel Sharpe Investigations - Death on the Seine cadeau! Los een spannend moordmysterie op in het prachtige Parijs. Kenmerken: - Verken talrijke, unieke locaties. - Wie is de gemaskerde machinist? - Ontrafel de mysteries van de vervloekte trein. - Geniet van prachtige Zoek en Vind Scenes. - Los intrigerende minispellen op. - Volledig Nederlandstalig.

Runaway Express Mystery incl. Sharpe Investigations PC
    15.73 EUR new
    Denda game: Runaway Express Mystery incl. Sharpe Investigations PC Denda game: Runaway Express Mystery incl. Sharpe Investigations  PC