Op voorraad (1)
    Denda G00090 game

Denda game: Shiver, Moonlit Grove (Collector's Edition) PC

Productcode: G00090  |  EAN/UPC: 8715181990904

Denda game: Shiver, Moonlit Grove (Collector's Edition) PC kenmerken

Is je stiefvader echt door wolven aangevallen? Ontdek de waarheid in Shiver, Moonlit Grove (Collectors Edition). Je was nog maar een baby toen Rene Malot je vond in het bos. Hij nam je in huis en was als een vader voor je. Dankzij zijn goede zorgen groeide je op tot een kerngezonde volwassene. Nu is het al vier jaar geleden dat iemand iets van hem heeft gehoord. Aan jou de taak om erachter te komen wat er met hem gebeurd is. Op weg naar je nieuwe onderkomen wordt je rijtuig door een wolf belaagd. Noodgedwongen moet je in een naburig dorpje schuilen. Je ontdekt snel dat er dingen niet kloppen, maar iedereen zwijgt. Als je het geheim ontrafelt, wordt je ook meer duidelijk over je geliefde pleegvader. Deze Collectors Edition bevat prachtige extras zoals een uitgebreid bonushoofdstuk. De handige spelgids komt goed van pas want je zult slim moeten handelen om een lange nacht in het mysterieuze dorp te overleven. Kun jij je weg vervolgen of zul je het dorp nooit meer verlaten? Kenmerken: - Kruip in de huid van een jonge arts op zoek naar je pleegvader. - Er is iets aan de hand in het mysterieuze dorp. - Prachtige zoek en vind locaties en uitdagende puzzels. - Collectors Edition inclusief spelgids, bonus hoofdstuk, wallpapers, filmgalerij en meer. - Volledig Nederlandstalig.

Shiver, Moonlit Grove (Collector's Edition) PC
    Denda game: Shiver, Moonlit Grove (Collector's Edition) PC Denda game: Shiver, Moonlit Grove (Collector's Edition)  PC
    https://www.centralpoint.be/nl/videogames/denda/shiver-moonlit-grove-collectors-edition-art-g00090-num-2560544/review/ Schrijf een review en win<br>een waardebon t.w.v. &euro;100,-