Op voorraad (1)
    Denda G19380 game

Denda game: Witch's Pranks, A Frog Fortune (Collector's Edition)

Productcode: G19380  |  EAN/UPC: 8715181989380

Denda game: Witch's Pranks, A Frog Fortune (Collector's Edition) kenmerken

De heks in dit doldwaze sprookje wil dolgraag trouwen maar haar droomprinsen willen niet door haar gekust worden. Moeten de kikkerprinsen nu voor altijd kikkers blijven? Er was eens een heks die graag met een echte prins wilde trouwen. Ze koos een knappe prins uit en veranderde hem in een kikker. Na een kus van de heks zou de kikkerprins in een dolverliefde droomprins veranderen. En ze leefden nog lang en gelukkig of toch niet? Toen de kikkerprins de getuite lippen van de heks op zich af zag komen, schrok hij zich een hoedje en maakte zich razendsnel uit de voeten. Ook de tweede kikkerprins viel niet voor de charmes van de heks. Zitten ze nu voor altijd aan hun kikkergedaantes vast? Gelukkig niet. Een echte liefdeskus kan de toverspreuk verbreken. Help de kikkerprinsen en breng ze naar hun prinsessen toe. Kenmerken: - Pittoreske locaties. - Charismatische en grappige personages. - Prachtige puzzels. - Vind nuttige voorwerpen. - Verander de kikkers terug in prinsen. - Herstel het liefdesgeluk van de prinsessen. - Speciale Collectors Edition inclusief spelgids, screensaver, muziek en meer. - Volledig Nederlandstalig. .

Witch's Pranks, A Frog Fortune (Collector's Edition)
    Denda game: Witch's Pranks, A Frog Fortune (Collector's Edition) Denda game: Witch's Pranks, A Frog Fortune (Collector's Edition)
    https://www.centralpoint.be/nl/videogames/denda/witchs-pranks-a-frog-fortune-col-ed-nl-art-g19380-num-4266970/review/ Schrijf een review en win<br>een waardebon t.w.v. &euro;100,-