€ 0,-
Winkelwagen

Jabra Biz 2300 USB UC Mono Headset - Zwart

Productcode: 2393-829-109

107,- excl. btw
129,47 incl. btw
Recupel € 0,12
Verwachte voorraad datum:
Levertijd onbekend
Gratis verzending!

Schrijf een review en help anderen met hun keuze door jouw ervaring te delen.

Categorie: hoofdtelefoons
  • Connectiviteitstechnologie bedraad
  • Draagwijze hoofdband
  • Headset type monauraal

Niet op voorraad

Verwachte voorraad datum:

Levertijd onbekend

Ontvang een bericht als dit product op voorraad is

productinformatie

Productbeschrijving

Jabra Biz 2300 USB UC Mono Headset - Zwart kenmerken

BIZ 2300 USB UC Mono, Remote Call Control

Jabra BIZ 2300 USB UC Mono, Headset, Hoofdband, Kantoor/callcenter, Zwart, Monauraal, 2,35 m

Duidelijke en heldere gesprekken voor contact centers De medewerkers van uw contact center zijn de frontlinie van uw merk. De Jabra BIZ 2300 zorgt ervoor dat elk gesprek met de klant een geweldige ervaring met uw merk is. Deze nieuwe bedrade headset is voorzien van HD Voice/Wideband luidsprekerprestaties en ongeëvenaarde noise cancellation-technologie.

Zorg dat de medewerkers van uw contact center tevreden zijn De Jabra BIZ 2300 voor contact centers combineert een lichtgewicht en duurzaam ontwerp met onopvallende, professionele Scandinavische lijnen. De Jabra BIZ 2300 werkt geweldig, ziet er fantastisch uit en is ontworpen voor gebruiksgemak. Het is een zeer comfortabele headset voor dagelijks gebruik.

De duurzame contact center-headset De Jabra BIZ 2300 heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Behalve de breekbestendige microfoonarm die 360˚ kan draaien en de met Kevlar verstevigde kabel is de Jabra BIZ 2300 gebouwd om te voldoen aan de hoge eisen die door een contact center gesteld worden.

Een UC-headset met eenvoudige in-line gespreksbedieningsknoppen. De Jabra BIZ 2300 is een UC-headset met een intuïtieve gespreksbediening, voor hogere productiviteit en gemak. Met de grote toetsen met LED indicatielampjes kunnen medewerkers eenvoudig gesprekken aannemen en beëindigen, gesprekken in de wacht zetten, het volume regelen en gesprekken in de mute-stand zetten. Daarbij zijn alle toetsen door de gebruiker te programmeren.