• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • 4
    Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Bestelling staat nog op status 80

    Uw betaling is bij ons nog niet verwerkt. Wij controleren de hele dag door op binnenkomende betalingen. Zodra uw betaling bij ons is verwerkt, krijgt u van ons via e-mail een bevestiging.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Vooruitbetalen
    2. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    3. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    4. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint?
    5. Mastercard en Visa
    6. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    7. Wie is Centralpoint?
    8. Hoe maak ik een account aan?
    9. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    10. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    11. Hebt u een veilige website?
    12. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    13. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    14. Wacht op autorisatie (81)
    15. Hoe werkt Bancontact?
    16. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    17. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    18. Wacht op goedkeuring (80)
    19. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    20. Wie zit er achter Centralpoint?
    21. Wat is uw Privacybeleid?
    22. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    23. Krijg ik mijn geld terug?
    24. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    25. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    26. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    27. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    28. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    29. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    30. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    31. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    32. Verzonden-onbevestigd
    33. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    34. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    35. Tegenstrijdigheden consumenten
    36. Nieuw (01)
    37. Een terugzendingsnummer aanvragen
    38. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    39. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    40. Wat is een barebone of barebook?
    41. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    42. Waar vind ik het telefoonnummer?
    43. Centralpoint doet direct zaken
    44. LCD of plasma… wat te kiezen?
    45. Wat is de status van mijn terugzending?
    46. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    47. Wat doet Pivot software op een monitor?
    48. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    49. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    50. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    51. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    52. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    53. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    54. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    55. Rekent Centralpoint ook WEEE taksen?
    56. Kan ik mijn notebook upgraden?
    57. Zijn de prijzen exclusief btw?
    58. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    59. Offerte aanvraag (70)
    60. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    61. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder