• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Bestelling staat nog op status 80

    Uw betaling is bij ons nog niet verwerkt. Wij controleren de hele dag door op binnenkomende betalingen. Zodra uw betaling bij ons is verwerkt, krijgt u van ons via e-mail een bevestiging.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Vooruitbetalen
    2. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    3. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    4. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    5. Mastercard en Visa
    6. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    7. Wie is Centralpoint?
    8. Hoe maak ik een account aan?
    9. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    10. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    11. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    12. Hebt u een veilige website?
    13. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    14. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    15. Hoe werkt Bancontact?
    16. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    17. Wacht op autorisatie (81)
    18. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    19. Wacht op goedkeuring (80)
    20. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    21. Wat is uw Privacybeleid?
    22. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    23. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    24. Krijg ik mijn geld terug?
    25. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    26. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    27. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    28. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    29. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    30. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    31. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    32. Nieuw (01)
    33. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    34. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    35. Verzonden-onbevestigd
    36. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    37. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    38. Wat is een barebone of barebook?
    39. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    40. Een terugzendingsnummer aanvragen
    41. Tegenstrijdigheden consumenten
    42. Waar vind ik het telefoonnummer?
    43. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    44. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    45. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    46. LCD of plasma… wat te kiezen?
    47. Wat doet Pivot software op een monitor?
    48. Centralpoint.be doet direct zaken
    49. Wat is de status van mijn terugzending?
    50. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    51. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    52. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    53. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    54. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    55. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    56. Kan ik mijn notebook upgraden?
    57. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    58. Zijn de prijzen exclusief btw?
    59. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    60. Offerte aanvraag (70)
    61. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    62. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder