• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Bestelling staat nog op status 80

    Uw betaling is bij ons nog niet verwerkt. Wij controleren de hele dag door op binnenkomende betalingen. Zodra uw betaling bij ons is verwerkt, krijgt u van ons via e-mail een bevestiging.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Vooruitbetalen
    2. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    3. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    4. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    5. Mastercard en Visa
    6. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    7. Wie is Centralpoint?
    8. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    9. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    10. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    11. Hoe maak ik een account aan?
    12. Hebt u een veilige website?
    13. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    14. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    15. Hoe werkt Bancontact?
    16. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    17. Wacht op autorisatie (81)
    18. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    19. Wacht op goedkeuring (80)
    20. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    21. Wat is uw Privacybeleid?
    22. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    23. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    24. Krijg ik mijn geld terug?
    25. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    26. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    27. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    28. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    29. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    30. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    31. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    32. Nieuw (01)
    33. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    34. Verzonden-onbevestigd
    35. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    36. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    37. Wat is een barebone of barebook?
    38. Een terugzendingsnummer aanvragen
    39. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    40. Tegenstrijdigheden consumenten
    41. Waar vind ik het telefoonnummer?
    42. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    43. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    44. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    45. LCD of plasma… wat te kiezen?
    46. Wat doet Pivot software op een monitor?
    47. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    48. Centralpoint.be doet direct zaken
    49. Wat is de status van mijn terugzending?
    50. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    51. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    52. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    53. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    54. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    55. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    56. Kan ik mijn notebook upgraden?
    57. Zijn de prijzen exclusief btw?
    58. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    59. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    60. Offerte aanvraag (70)
    61. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    62. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder